Volledige versie bekijken : acronis true image 10 gratis volledige versie bij aankoop van pc magazine



dannyma
10 July 2008, 20:19
volledige versie acronis true image 10 gratis bij aankoop bij pc magazine :good:.

Baloeke
11 July 2008, 01:08
Is het de nederlandse versie?

strikerfox
11 July 2008, 12:04
De laatste, ook volledige (gratis,(doordenkertje) versie is nu 11.0.8101 engelse versie.werkt perfect.

mvg.

fox

Perigo17
11 July 2008, 13:32
Is de versie 11 van Acronis true image werkelijk volledig gratis of gaat het hier om een trial of demo versie? Indien volledig gratis; waar is die dan te downloaden????

PeterN
11 July 2008, 15:12
True image is nog steeds een betalend pakket. Een trial kan je altijd vinden op hun sites of hier bij de downloads.
Maar sommige leveranciers kopen de licenties (meestal van een oudere versie daar het goedkoper is) en mogen die bepaalde versie als marketing stunt bij hun produkt voegen. Het is net hetzelfde als je bv een grafische kaart koopt. Daar krijg je meestal ook een spel op cd bij...weliswaar niet de laatste nieuwe game;)

dannyma
11 July 2008, 19:30
Is het de nederlandse versie?
ik denk dat het engelse versie is maar ben niet zeker ;).

ajaxloverr
11 July 2008, 21:34
True image is nog steeds een betalend pakket. Een trial kan je altijd vinden op hun sites of hier bij de downloads.
Maar sommige leveranciers kopen de licenties (meestal van een oudere versie daar het goedkoper is) en mogen die bepaalde versie als marketing stunt bij hun produkt voegen. Het is net hetzelfde als je bv een grafische kaart koopt. Daar krijg je meestal ook een spel op cd bij...weliswaar niet de laatste nieuwe game;)
ik denk trouwens dat ze OEM-licenties hebben gekocht, deze kosten bijna niks en worden altijd bij iets gegeven :)

Alviarin
11 July 2008, 23:10
Is de Engelstalige versie van Acronis True Image 10.
Heb de upgrade online gekocht van Acronis True Image 11. Blijkt dat ik die niet geïnstalleerd krijg. Noch over de versie 10, noch wanneer ik alles van Acronis verwijder en de gedownloade upgrade 11 wil installeren. Tijdens het installatieproces breekt hij steeds af. Ik heb gepoogd Acronis te verwijderen en de versie van PC Active erbij te zetten, doch ook hier weer hetzelfde probleem. Installatie breekt af en vraagt om opnieuw te beginnen, maar dat blijft steeds afbreken.

Ik zie wel dat in de geblokkeerde opstartprogramma's Acronis Schedule Helper en Acronis Selector Reinstall en Acronis Scheduler 2 Service uitgevinkt of gestopt staan. Ligt het daaraan?

Weet iemand een oplossing, want da's weer € 29,00 + de kostprijs van een PC Active naar de knoppen.:wall::angry:

ajaxloverr
12 July 2008, 01:29
Windows Installer 3.1 downloaden?

Merel
12 July 2008, 22:14
Alviarin,

De aangekochte gedownloade installer maar terug eens opnieuw downloaden.
Uw huidige download is misschien corrupt. Verwijder alles grondig.

Vraag misschien een persoonlijke link aan bij Acronis Support ? Element 5 werkt op die manier; Ze geven je een persoonlijke download link (in tijd beperkt.) Geef eventueel je licentienummer van de "upgrade" aankoop of een referentie die als bewijs dient. Normaaal gezien kan men dan toch een nieuwe Versie 11 downloaden waar je zeker van bent dat die ok is.


Ik zie wel dat in de geblokkeerde opstartprogramma's Acronis Schedule Helper en Acronis Selector Reinstall en Acronis Scheduler 2 Service uitgevinkt of gestopt staan. Ligt het daaraan? Als je van nul herstart, zal je alles éérst moeten verwijderen, zodat die drie er ook niet meer te zien zijn.

Je kan in je firewall misschien ook de gedownloade installer als "safe" aanduiden. Misschien vraagt de firewall helemaal niets maar stopt hij gewoon zonder enige waarschuwing de applicaties/services die je vernoemde. Het gebeurt af en toe dat een security software een of andere datastring uit een bestand foutief als een virus herkennen, al is er niks mis met dat bestand.

Alviarin
14 July 2008, 21:28
Merel, bedankt.

Na veel moeite heb ik Acronis True Image 10 erop gekregen (dus die van PC Magazine). Ikke blij dus.

Maar bij het maken van een backup geeft hij bij het starten de volgende foutmelding:

E00640068: Failed to create the scheduled task

Failed to create the scheduled task. Error #1722 - "De RPC-server is niet beschikbaar. (0xFFF0)
code = FFFFFFFF800706BA
Tag = 0xBD28FDBD64EDB821".

Dus ikke weer wat minder content....((-

Weet iemand wat deze foutmelding betekent en hoe op te lossen?

Met dank.

PeterN
17 July 2008, 16:03
Is de Engelstalige versie van Acronis True Image 10.
Heb de upgrade online gekocht van Acronis True Image 11.

Ik heb geruime tijd versie 11 (officieel) en installeerd zonder probs, zelfs op vista 64 bit.
Maar lees ik goed dat je de gratis versie 10 hebt en dan de upgrade naar 11 gekocht? Dat zal waarschijnlijk niet gaan, daar zal je een full 10 voor moeten hebben aangekocht denk ik???
Met de trial versie 10 had ik vroeger ook problemen mee waar ik niet verder naar gezocht heb daar de trial geen support geeft. Dat was nog op een andere pc met xp.

compuchrisje
17 July 2008, 16:33
Ik heb nog steeds de Engelse versie 10 die ooit bij Clickx is meegekomen, heb je die van jou geactiveerd? Op de software CD van PC-magazine zou er een verwijzing of op zijn minst een ID-nummer aanwezig moeten zijn. Anders werkt die gewoon als demo en zal je nooit je backup kunnen terugzetten.
Nu je toch een volledige versie hebt, deïnstalleer alles wat ervoor is opgezet. Ruim es flink op met CCleaner en kijk ook even na of er in de opstartprogramma's en services nog verwijzingen naar Acronis staan. Stop of verwijder deze, reboot en probeer dan opnieuw met de aangekochte versie.

Merel
20 July 2008, 22:55
../...
Failed to create the scheduled task. Error #1722 - "De RPC-server is niet beschikbaar. (0xFFF0)
code = FFFFFFFF800706BA
Tag = 0xBD28FDBD64EDB821".



Weet iemand wat deze foutmelding betekent en hoe op te lossen?

Met dank.Google is your friend :
Personalized Results 1 - 10 of about 3,520 for rpcserver Acronis. (0.25 seconds)
http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=130229

Alviarin
21 July 2008, 19:36
Bedankt allen voor te tips.

Ik heb uiteindelijk ook een mailtje gelaten aan Acronis helpdesk. Ze hebben daar wel op gereageerd, in tegenstelling tot mijn probleem met de installatie van Acronis True Image 11.
Het is nu opgelost door Acronis True Image 10 te gebruiken dat was meegeleverd bij PC Magazine en waarvoor ik dus een registratienummer heb gekregen. Ik zal het daarmee maar doen. Werkt zoals het moet.

Bedankt in ieder geval.