Volledige versie bekijken : No Video



Monkey
13 July 2008, 14:35
Hallo,

Sinds ik VLC media player gebruik kan ik veel filmpjes op internet niet meer bekijken. Ik krijg dan alleen maar geluid. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Bedankt,

Monkey

dannyma
13 July 2008, 16:15
codecs installeren en flash player van adobe installeren zal je zeker verder helpen .

Monkey
13 July 2008, 17:21
Dat heb ik gedaan, nu heb ik het balkje van windows media player, maar nog steeds geen beeld...

Baloeke
14 July 2008, 16:18
Welk programma gebruik je nu? In je eerste post gaat het over vlc media player en in je derde over windows media player. Dit zijn 2 verschillende programma's

dannyma
14 July 2008, 16:19
deze ook nog installeren :http://www.divx.com/divx/windows/download/

dannyma
14 July 2008, 16:25
Welk programma gebruik je nu? In je eerste post gaat het over vlc media player en in je derde over windows media player. Dit zijn 2 verschillende programma's
goede vraag maar is niet belangrijk want het gaat om het ontbreken van codecs en ik ben bijna overtuigt dat het probleem ligt bij divx codecs .
als deze niet zijn geinstalleerd zal zowel windows als vlc player deze syntomen geven ;).
info : in je pc zoveel mogelijk codecs installeren omdat op het internet zoveel verschillende formaten worden gebruikt voor het afspelen van filmpjes ;).

Monkey
19 July 2008, 14:41
Ik heb Divx codecs, en ik begon in de derde post over Windows media player omdat ik VLC erafgegooid heb.En over dat zoveel mogelijk codecs installeren, de problemen begonnen pas na dat ik VLC had. Ervoor kon ik alles nog bekijken.

dannyma
24 July 2008, 17:45
Ik heb Divx codecs, en ik begon in de derde post over Windows media player omdat ik VLC erafgegooid heb.En over dat zoveel mogelijk codecs installeren, de problemen begonnen pas na dat ik VLC had. Ervoor kon ik alles nog bekijken.
probleem zal niet liggen aan vlc maar ik zal het even uitleggen ;).
als je een nieuw progje voor geluid en beeld instaleert zal de computer dit als eerste aanspreken en openen ;)nu is het aan u om dit terug aan te passen wat je wilt als eerste opstart als je muziek of filmpje opstart op je pc zal je terug de pc commando geven met welk progje hij het moet opstarten ;).