Volledige versie bekijken : Bureaublad ..



Deadangel
15 July 2008, 16:26
Ik wist niet echt waar 'k het anders moest plaatsen, dus als 'm verkeert staat; sorry!

Nu, ik heb FF3, en ik heb 'n foto opgeslagen op mijn bureaublad ( een foto van het net ...) Als ik deze wil openen ( vanaf mijn bureau blad), zie ik dat mijn windows verkenner ding word geopend, maar ook direct weer word gesloten, zonder ik een glimp van de foto krijg.. Als ik deze wil openen met GIMP, zie ik hem wel ..
Als ik een foto in een andere map wil openen, lukt dit ook..
Als ik de foto van een andere map naar mijn bureablad plaats, lukt dit nietmeer ..
Als ik een foto van mijn bureaublad naar 'n andere map plaats, lukt dit wel ..

Ook - iets totaal ter zijde, al weet ik niet of het er miss mee te maken heeft - naast mijn "start"-knop heb ik enkele "snel starten" figuurtjes, waaronder mijn bureaublad, als ik hierop klik, word alles weergegeven in een map, en niet het traditionele; "ik zie enkel mijn achtergrond, en mijn vensters verdwijen"-ding ..

Iemand 'n idee hoe ik dit oplos ?
Het is geen malware meld men mij ..

Deadangel
16 July 2008, 18:03
Ik open mijn afbeeldingen nu met FF3, maar handig is het niet, dus als iemand ..

Deadangel
21 July 2008, 21:08
Help ?

compuchrisje
21 July 2008, 21:57
Welk programma gebruik je normaal gezien voor afbeeldingen? Mss heb je het onlangs verwijderd of in de optie 'Openen met..' een vinkje gezet bij: Altijd met deze toepassing openen.
Probeer het menuutje onder de rechtermuisknop even om dat na te gaan.