Volledige versie bekijken : Krijg DOC-File niet open???



Mosquitos
16 July 2008, 00:07
Hallo,

Heb een doc-file maar krijg deze niet open met openoffice.
Weet iemand hoe dit komt aub?
Krijg altijd deze kader...
http://img508.imageshack.us/img508/4511/wsbej7.jpg

compuchrisje
16 July 2008, 00:25
Men wil dus weten met welke toepassing het geopend kàn worden. Als het van Microsoft Office komt, kan je proberen met de viewer voor die versie. Anders probeer je het gewoon in Wordpad.

Mosquitos
16 July 2008, 00:34
Men wil dus weten met welke toepassing het geopend kàn worden. Als het van Microsoft Office komt, kan je proberen met de viewer voor die versie. Anders probeer je het gewoon in Wordpad.

Krijg het in wordpad open maar kan het niet lezen.
Zijn allemaal speciale tekens.

compuchrisje
16 July 2008, 00:51
Is het een eigen document? of verkregen van iemand anders? dan zal je daar even moeten navragen met welke toepassing het is opgemaakt. Als het eigen opslag is, is het mogelijk dat het bestand corrupt is geraakt.
Staat het document op een extern medium, test je best of andere documenten ook zijn aangetast. In dat geval kan er sprake zijn van malware.
Er bestaan herstelprogramma's, maar spijtig genoeg niet gratis (voor zover ik weet)

Mosquitos
16 July 2008, 00:56
Is het een eigen document? of verkregen van iemand anders? dan zal je daar even moeten navragen met welke toepassing het is opgemaakt. Als het eigen opslag is, is het mogelijk dat het bestand corrupt is geraakt.
Staat het document op een extern medium, test je best of andere documenten ook zijn aangetast. In dat geval kan er sprake zijn van malware.
Er bestaan herstelprogramma's, maar spijtig genoeg niet gratis (voor zover ik weet)

Nee gedownload van het internet.

filip
16 July 2008, 21:15
Als je het kan downloaden van het internet en het is publiek zet dan eens de koppeling dat men kan kijken wat het is, nu stel je net de vraag zoals : " mijn auto start niet " wat moet ik doen ?
Je zal duizend antwoorden krijgen waarvan mss niet een het goede is.........
Mvg.

Baloeke
16 July 2008, 22:38
Heb je in openoffice de selectie aangeduid om word documenten te openen?

Mosquitos
16 July 2008, 22:49
Heb je in openoffice de selectie aangeduid om word documenten te openen?

Ja heb er verschillende geprobeert.
Soms gaat het open maar is het een leeg document.

Ik heb het hier gedownload...
http://www.fitnessprat.no/showpost.php?p=532458&postcount=1

Je hebt wel een account nodig maar ik heb er 1tje gemaakt want wou juist dat document.

Gebruikersnaam = kyano
Paswoord = mosquitos

Baloeke
16 July 2008, 22:56
Ik krijg dat tekst document open. Moest eerst een spoedcursus deens gaan volgen.
Probeer de bijlage eens te openen

Mosquitos
16 July 2008, 23:11
Ik krijg dat tekst document open. Moest eerst een spoedcursus deens gaan volgen.
Probeer de bijlage eens te openen

Is noors volgens mij :)

Heb de viewer is geinstalleert en uw bijlage geopend maar krijg dan dit...
http://img395.imageshack.us/img395/6873/naamloosel8.jpg

Baloeke
16 July 2008, 23:16
Noors of Deens maakt niet uit.
Je komt precies al iets verder, maar nog niet wat jij wou.
Ik heb de tekst nu opgeslagen als txt bestand. Eens proberen of je deze open krijgt.
Bijlage komt zo

Baloeke
16 July 2008, 23:21
Hier is de bijlage
http://www.filefactory.com/file/d4b815/n/Louie_Simmons_-_Westside_Training_txt

Mosquitos
17 July 2008, 00:31
Noors of Deens maakt niet uit.
Je komt precies al iets verder, maar nog niet wat jij wou.
Ik heb de tekst nu opgeslagen als txt bestand. Eens proberen of je deze open krijgt.
Bijlage komt zo

Ale dat is raar.
Als ik ze zelf omzet naar txt is het nog altijd chinees maar die van u kan ik lezen??? Hoe komt dit?
In elk geval bedankt.

Stonden er foto's in de doc?

filip
18 July 2008, 18:10
Probeer eens met openen .XML maar er zitten fouten in dat bestand ofwel is het xml openoffice of versie 2007 met mijn 2003 krijg ik een foutmelding , maar als je kijkt in dat bestand zie je daar xml staan bij het veranderen van de extentie naar xml krijg ik ook fouten.

filip
18 July 2008, 18:25
Mvg.

Zie afbeelding.

Baloeke
18 July 2008, 21:02
Ale dat is raar.
Als ik ze zelf omzet naar txt is het nog altijd chinees maar die van u kan ik lezen??? Hoe komt dit?
In elk geval bedankt.

Stonden er foto's in de doc?
Neen er is enkel een tekst van 36 pagina's lang te zien.
Wel zie ik ook dat het lettertype Georgia is gebruikt, of het nu daar mee te maken heeft is mij onbekend.
Heb het doc overgezet in HTML. Misschien hier eens mee proberen om te openen (http://www.swoopshare.com/file/bd33068cd66094fd8a363bb5a731640a/Louie+Simmons+-+Westside+Training.htm.html).

Mosquitos
18 July 2008, 21:31
Probeer eens met openen .XML maar er zitten fouten in dat bestand ofwel is het xml openoffice of versie 2007 met mijn 2003 krijg ik een foutmelding , maar als je kijkt in dat bestand zie je daar xml staan bij het veranderen van de extentie naar xml krijg ik ook fouten.

Had die optie ook al eens geprobeert ol te open in xml omdat ik in kladblok die xml zag staan maar het was nog chinees :)

Baloeke merci he:good:

Baloeke
18 July 2008, 22:32
Is het nu gelukt om je document te lezen?

Mosquitos
18 July 2008, 22:39
Is het nu gelukt om je document te lezen?

Tja als htm wel en txt wel(de 2 die jij hier gepost hebt)
Heb die htm omgezet met openoffice naar pdf.

Baloeke
19 July 2008, 20:36
Ben blij dat je het document hebt kunnen open, hetzij wel in een ander formaat, maar het is gelukt. Probleem opgelost, dus gaat hier een slotje op.