Volledige versie bekijken : Mijn muziek standaardmap wijzigen



realrat
18 July 2008, 02:29
Goedenacht,

Ik zit met een probleem, namelijk de mappen mijn muziek, mijn videos en mijn afbeeldingen. Deze noemen eigelijk "my music" etc, engels dus, het probleem is, al mijn afbeeldingen staan in de map "mijn afbeeldingen" , mijn muziek in "mijn muziek" enz. Nu zou ik graag willen dat de standaardmappen hiervoor echt deze mappen worden. Dus als ik in start op "mijn muziek" klik dat ik dan wel degelijk naar mijn muziek ga. Ik heb geprobeerd met de namen te veranderen, maar dan gaan de linkjes in het startmenu gewoon weg, en komen ze na een terug met een link toch naar "my music". Weet iemand hoe ik dit definitief kan aanpassen?

Groeten, Bart

g_man
18 July 2008, 08:56
Hoe kom je eigenlijk met engels en nederlands door mekaar?

realrat
18 July 2008, 14:43
Engelse versie geinstalleerd en nederlands talenpakket erover. Uit ervaring heb ik namelijk geleerd dat ik sommige dingen enkel op een engelse xp kan doen.

realrat
18 July 2008, 14:54
Het is me gelukt met de map mijn muziek, dankzij TweakUI, mijn afbeeldingen staat er echter niet tussen.

realrat
20 July 2008, 02:17
Het is me ook gelukt voor mijn video's en afbeeldingen het te doen, de reden dat ik het niet kon was dat ik in het register al wat had aangepast en tweakui vond het niet meer terug ofzo :p naja bedankt in ieder geval voor de hulp :)