Volledige versie bekijken : URL overschreden



Swaeneke
21 July 2008, 21:24
Waar ik een beetje mee zit is dat ik niet veel afweet van het webserver-gedeelte.

Bv. net nu wilde ik via mijn Telenet een gratis webadres maken in de stijl van users.telenet.be/xxx/ en ik kreeg de melding: "Maximaal aantal URL's overschreden". Nu heb ik bij mijn abon. 3 gebruikers en 5 e-mailadressen, maar maar 2 websites eraan hangen (heb de derde zonet verwijderd wegens inactief). Wat doe ik mis? Waarom lukt het niet.

compuchrisje
21 July 2008, 22:14
Ik ben niet zeker he, maar ik vermoed dat het te maken heeft met webruimte (grafische dingen enzo). Heb je die twee websites een bepaalde grootte toegewezen? Je kan maar één keer 50 mb in totaal gebruiken. Heb het ook geprobeerd met mijn aliassen, maar het wordt ook geweigerd, terwijl ik maar één testsite heb van 15 mb.

Swaeneke
23 July 2008, 21:57
Ik heb nog genoeg over volgens hun gegevens.
Wie helpt mij?

powerbooster
24 July 2008, 22:50
Waar ik een beetje mee zit is dat ik niet veel afweet van het webserver-gedeelte.

Bv. net nu wilde ik via mijn Telenet een gratis webadres maken in de stijl van users.telenet.be/xxx/ en ik kreeg de melding: "Maximaal aantal URL's overschreden". Nu heb ik bij mijn abon. 3 gebruikers en 5 e-mailadressen, maar maar 2 websites eraan hangen (heb de derde zonet verwijderd wegens inactief). Wat doe ik mis? Waarom lukt het niet.
Heb dat ook gehad met mijn webruimte. Mailtje gedaan naar de support van telenet en 2 dagen erna kon ik mijn domein aanmaken.
Edit misschien toeval of geluk ?