Volledige versie bekijken : Probleem met PAINT



italianboy
22 July 2008, 20:25
Hey iedereen ik heb een probleem met men paint .
Als ik paint open is het tekenoppervak kwn oe groot
maar het probleem is dat ik niks kan opslaan
als ik iets wil opslaan zeggen ze : Onvoldoende geheugen of bronnen om de bewerking te voltooien . sluit enkele programmma's af en probeer opnieuw ..

Kan iemand Helpen ?

Groeten ItalianBoy

Jule
22 July 2008, 22:25
Uw tekenoppervlak verkleinen? Eens u uw tekenoppervlak heeft verkleint, wordt dit toch standaard door Paint onthouden?

compuchrisje
22 July 2008, 22:25
Er zit duidelijk een flinke pruik haar in de boter daar. Download de laatste versie van Paint opnieuw, deïnstalleer het bestaande via het configuratiescherm - software. Herinstalleer nu de nieuwere versie. En weet ons dan te vertellen of het nu normaal gaat?

italianboy
23 July 2008, 19:15
Uw tekenoppervlak verkleinen? Eens u uw tekenoppervlak heeft verkleint, wordt dit toch standaard door Paint onthouden?

Als ik het probeer te verkleinen dan zegen ze weer hetzelfde

italianboy
23 July 2008, 19:22
Er zit duidelijk een flinke pruik haar in de boter daar. Download de laatste versie van Paint opnieuw, deïnstalleer het bestaande via het configuratiescherm - software. Herinstalleer nu de nieuwere versie. En weet ons dan te vertellen of het nu normaal gaat?

Ik kan paint ni verwijderen en ik heb een andere ms paint gedownload en hij zegt hetzelfde :s

Jule
24 July 2008, 23:19
Zijn de drivers van uw graka up to date? Heeft u een defragmentatie uitgevoerd? Soms wijst deze foutmelding dat er iets verkeerd weggeschreven staat. Een foutieve geheugen toewijzing of zoiets. Dit heb ik o.a. voor gehad na een defragmentatie uitgevoerd onder Onecare. :cry:

italianboy
1 August 2008, 19:22
Zijn de drivers van uw graka up to date? Heeft u een defragmentatie uitgevoerd? Soms wijst deze foutmelding dat er iets verkeerd weggeschreven staat. Een foutieve geheugen toewijzing of zoiets. Dit heb ik o.a. voor gehad na een defragmentatie uitgevoerd onder Onecare. :cry:

Drivers updaten ofzo daar versta ik geen zak van :p .
En soms doe ik een defragmentatie ja maar kheb er nooit problemen bij gehad

Jule
3 August 2008, 13:03
Kan u via uw oorspronkelijke Windows cd een "update" doen? U zal dan wel alle updates opnieuw moeten downloaden en installeren sinds de versie die op uw windows cd staat ...

italianboy
6 August 2008, 13:14
Kan u via uw oorspronkelijke Windows cd een "update" doen? U zal dan wel alle updates opnieuw moeten downloaden en installeren sinds de versie die op uw windows cd staat ...

Kheb die cd ni meer :s

Dexter
6 August 2008, 21:57
Hmmm dan wordt het moeilijk... (Ik snap zelf niet dat ge zo een CD zou wegsmijten of weggooien...).
Probeer eens systeemherstel... :) als ge tenminste (ooit) een herstelpunt hebt gemaakt :)


Adri

italianboy
21 August 2008, 18:18
Hmmm dan wordt het moeilijk... (Ik snap zelf niet dat ge zo een CD zou wegsmijten of weggooien...).
Probeer eens systeemherstel... :) als ge tenminste (ooit) een herstelpunt hebt gemaakt :)


Adri


Srry hoor :P

Mar een herstelpunt oe maak je da ? Gaat da ni vanzelf ?

compuchrisje
21 August 2008, 19:56
Hier (http://www.minatica.be/tutorials.php?do=file&id=46)kameraad, heel hard moet je niet zoeken nietwaar? Kies een datum die zo ver mogelijk in het verleden ligt, mogelijk liep alles toen nog correct. Het gevolg zal wel zijn dat je nieuwe updates moet installeren, maar dat is hogerop al voorgesteld.

Mosquitos
21 August 2008, 20:35
Ik gebruik altijd deze...
http://www.getpaint.net/
Is ook van microsoft of toch onder toezicht en heb je veel meer mogelijkheden mee.
Is wel (nog?) niet in het nederlands.

Je hebt dus wel een nederlandstalige versie...
http://paintdotnet.forumer.com/viewtopic.php?f=14&t=21287&p=198260&hilit=dutch#p198260