Volledige versie bekijken : Explorer Thumbnails werkt niet op ftp



Merel
26 July 2008, 13:42
Het zal niemand verbazen als men beweert dat Explorer een zeer eigenwijze manier heeft om de zaken te tonen in wat verondersteld wordt een boomstructuur te moeten wezen.

Sommige netwerk verbindingen staan onder "Internet Explorer", zo ook je eigen provider's webstek, in mijn geval Telenet.

Maar miniatuur weergave van afbeeldingen komen er niet te zien.
Bijv in mijn Explorer map ftp://users.telenet.be/Pics/ kan ik slechts iconen zien in de weergave Thumbnails.

Normaal of niet ?

En bij uw eigen webstek in Explorer (Verkenner) ?

berger
26 July 2008, 13:53
Die ftp map kan ik niet openen zonder login en paswoord!

Merel
26 July 2008, 15:47
Die ftp map kan ik niet openen zonder login en paswoord!Bedankt berger. Even preciseren : je moet uitsluitend kijken op eigen webruimte, (van je eigen provider), uitsluitend via Verkenner; (daar waar de netwerk links staan naar uw webstek , onder Internet Explorer)

Uit je antwoord kan ik uitmaken dat er iets niet klopt met je poging, want normaal gezien zou je geen paswoord gebruiken om naar je eigen webruimte te kijken.

Het is evident dat men niet binnen geraakt via een ftp link die er uit ziet zoals ik hierboven toon, welke niet naar je eigen website gaat. Dat is maar een voorbeeld hoe men mappen zal waarnemen in de layout van "Verkenner".

Merel
30 July 2008, 21:52
Zou het apreciƫren als men het even wilde testen.
(Niet klikken op het voorbeeld hierboven maar op je eigen webruimte proberen)

Bedankt