Volledige versie bekijken : Sony vegas 7



gizmoken
31 July 2008, 19:46
Ik heb zonet sony vegas 7 gedownload, ik heb er al wat tutorials op youtube bekeken, en wat rond gekeken op het programma zelf, maar ik snap er nog niet zoveel van, kan iemand me helpen ?
Als ik een filmpje invoeg staan er rode stukken (tussen te plaatjes) is dat normaal ? hoe voeg ik eigen muziek in ?
En als ik op play druk blijft dat ene schermpje wit, en hoe krijg je stukken aan elkaar, bv. als je 2 afleveringen hebt, dan wil je bv eerst 2 stukjes uit afl. 1 daarna 5 stukjes uit afl. 2 en daarna terug 1 stukje uit afl. 1, hoe doe je dat dan ?
alvast bedankt
Gizmoken

gizmoken
1 August 2008, 11:32
Niemand die kan helpen?
Of geschreven tutorials weet ?

Pilote
1 August 2008, 12:06
Al de handleiding van Vegas (http://www.sonycreativesoftware.com/dl/dl.aspx?dwnid=205) doorgenomen?

Fakke_Berto
3 August 2008, 18:59
Filmpjes (avi) invoegen doe door ze uit de explorer over te slepen naar je tijdslijn (beeldbalk). Dan krijg je onder de beeldbalk in de geluidsbalk automatisch het geluid. Rode blokken heb ik nog niet gezien. Je kan je filmpjes verschuiven door er met je muis op te gaan staan en ze gewoon te verslepen tot ze tegen elkaar komen of zelfs over elkaar trekken om een crossfade te maken. Je eigen muziek erbij zetten kan je door een extra spoor in te voegen en daar gewoon geluid in te slepen.

Emile.H
25 September 2008, 18:45
Ik ben in 2 maanden van een leek naar een ervaren gebruiker geworden op sony vegas, en hoe? tutorials, youtube, google, vanalles, gewoon zelf veel me spelen
succes ;)

Fakke_Berto
25 September 2008, 20:41
Geweldig programma. Voor mij "The best".

werewulf
11 November 2008, 22:03
mag ik vragen waar je sony vegas7 gedownload hebt?
ik zou het namelijk ook graag willen want ik heb van velen gehoord dat het een erg goed en handig prgramma is.