Volledige versie bekijken : muziek speelt zonder enige reden



Pitbull76
2 August 2008, 08:35
Hallo vrienden ,

ik wordt gek zit nu al een week te zoeken wat het problemen zou kunnen zijn
maar het is een raadsel , regelmatig hoor ik ineens muziek spelen of praten zonder dat ik aan de computer zit , duurt ongeveer 15 sec en gebeurt meermaals per dag.

iemand een ideeke aub?

cheerz

Pilote
2 August 2008, 08:46
Is de oorzaak niet te zoeken bij de reclamebanner van messenger?

theo2602
2 August 2008, 08:57
Of heb je per ongeluk een muziekzender als 'screensaver' ingesteld. Ook ik verschoot mij ooit een bult toen ik de computerkamer binnen kwam en muziek hoorde.

Pitbull76
2 August 2008, 10:21
geen screensaver op mijn ps geinstaleerd en msn banner staat er ook niet op

dus weet niet waar ik moet zoeken ?

thx

powerbooster
2 August 2008, 12:10
Misschien eens grondig scannen op mal- of spyware.

Pitbull76
2 August 2008, 14:48
hoi hoi

heb jiost al m'n spyware en rommel eraf gegooid benieuwd of het nog gebeurt

thx

voor alle tips voor het ogenblik

Merel
2 August 2008, 15:04
Hallo vrienden ,

ik wordt gek zit nu al een week te zoeken wat het problemen zou kunnen zijn
maar het is een raadsel , regelmatig hoor ik ineens muziek spelen of praten zonder dat ik aan de computer zit , duurt ongeveer 15 sec en gebeurt meermaals per dag.

iemand een ideeke aub?

cheerzAls nu er reeds gek van bent geworden, is het nu toch al te laat en moet je niet meer zoeken. Tenzij tussen je beide oren.

Als het daar niet ligt, kan je de verschillende ingangen bij vomulecontrol (een na een) op mute zetten tot wanneer die bron niet meer wordt gehoord (micro, TVtuner, etc..). De bron komt alleszins uit één van je ingangen ; meest waarschijnlijk "wave"

En ... komt het wel vanuit uit de PC luidsprekers van je PC ? Heel zeker van ?

Lach niet ! Heb al méér rare dingen gezien en gehoord, waarvan je niet zou geloven dat het kan. Onder andere in een WC ruimte (herberg dichtbij de zenders van Wavre) waar een oude opgehangen ijzere spoelbak gratis muziek gaf. (Ik had toen nog geen enkel pint op)

Zomaar... verplaats eens de luidsprekers van hun huidige plaats.

PeterN
2 August 2008, 20:52
Lach niet ! Heb al méér rare dingen gezien en gehoord, waarvan je niet zou geloven dat het kan. Onder andere in een WC ruimte (herberg dichtbij de zenders van Wavre) waar een oude opgehangen ijzere spoelbak gratis muziek gaf. (Ik had toen nog geen enkel pint op)

Maar wel een ganse fles wijn denk ik :p ;)

Merel
2 August 2008, 21:56
Voilà zie, je spreekt al eens de waarheid ! Gij ongelovige ! Mensen gedenk af en toe Guy Béart en zijn onvergetelijk liedje ... "Il doit être executé... il a dit la vérité "

Ik was toen bezig met een vergelijkend onderzoek op mogelijk nefaste electromagnetische inductie (vanwege de zendersantennes vlakbij) op de signaal-overdracht binnen verschillende types computerkabels ; Dus niet speciaal op WC spoelbakken ; dat was puur toeval en ik heb er trouwens nooit een uitleg voor kunnen vinden.

Zelfs met een aardappel kan men wat doen ! Kijk hier maar (http://users.skynet.be/tsf/kristal_ontvangers.htm)


Luidsprekers kunnen zeker rare dingen doen, mogelijk evenveel als die ene spoelbak afgestemd op een zender ! Denk maar eens aan die kenmerkende geluiden die worden gehoord in menige luidsprekers vanwege de GSM signalen. Iedereen kent ze nu wel. Zet uw GSM in de buurt van een radio en je hebt veel kans dat je dat hoort, al staat die radio niet eens aan.
De reden waarom het de moeite is om die eens te verplaatsen, al was het maar om eens te proberen.

Er zijn zoveel plaatsen waar eigenaardige storingen gebeuren met electromagnetische golven !

Toegegeven... er zal wel een ganse bak wijnflessen nodig zijn vooraleer we opnieuw de radioverbindingen horen van de piloten en de schepen die vergingen in de Bermudadriehoek tijdens WO2.

Pitbull76
4 August 2008, 08:30
Probleem is opgelost

spyware op het pcke t's verwijderd en alles terug in orde

Thx