Volledige versie bekijken : Internetprobleempje



Bartmen
6 August 2008, 12:14
Hello

Wanneer ik vroeger met mijn Acer Aspire t180 eens probeerde om draadloos te gaan, zag ik de verbinding effectief (ik heb verder nooit getest als deze werkte, maar hij merkte de verbinding alleszins op, dus ik denk ook wel dat ik dan internet kreeg :) )
Nu is het probleem dat ik een programma, driver dus, heb moeten installeren en nu werkt mijn draadloos onder een of ander noobistisch programma van realtek (vol schrijffouten en dergelijke) en nu kan ik dus ook geen verbinding meer krijgen met een draadloos netwerk.

Nu is mijn vraag als iemand hier aan uit komt, of is er ook, net zoals bij een laptop, de mogelijkheid om je netwerkkaart uit te schakelen via een toetsencombinatie (dus niet uitschakelen, maar eerder geen bereik meer verlenen (hoop dat iemand mij begrijpt :p))

bedankt!

Jule
7 August 2008, 23:49
Zou u niet beter systeemherstel uitvoeren, zodoende dat u terug online kan zonder uw noobistisch programma?

Kokki
8 August 2008, 04:03
Die verbinding die je zag, was dat je eigen verbinding of niet? Als dat niet jouw verbinding is kan het natuurlijk ijn dat die verbinding er ook niet meer is.

Bij sommige laptops is er een knopje waarmee je de kaart kan uitzetten. Het kan een schuifknopje zijn of een functietoets. je kan die altijd uitzetten door naar je netwerkverbindingen te gaan en daar je kaart uit te schakelen.