Volledige versie bekijken : Probleem Windows Movie Maker . AVI. Codec



italianboy
6 August 2008, 13:17
Hey iedereen ik heb een clipje van avi formaat. en ik krijg da clipje ni in me movie maker . Kheb al verschillende codec packs gedownload maar als ik nu probeer om een clipje te importeren dan komt er een bericht vaner is een probleem met Windows movie maker . Srry vor dit ongemak en dan kn je kiezen tussen verzenden of niet verzenden. . :s

Weet iemand hoe ik dat avi clipje kan importeren zonder problemen ?

Groeten IB

dannyma
6 August 2008, 14:31
ik denk dat het eerst moet geconverteerd worden zodat het wel aanvaard wordt maar nu is het me niet duidelijk in welk formaat het moet geconverteerd worden .
mischien dat de collega's er iets meer van weten omdat dit niet zo bekend ben op dit gebied .

compuchrisje
6 August 2008, 19:56
Alles wat in mediaplayer als formaat wordt geaccepteerd, beweert het programma zelf, maar er zijn veelal problemen met windows-vreemde formaten, waaronder dus ook avi, flv, sfw, net als voor audio waar het liever wav gebruikt. In plaats van avi, gebruik je dus best een wmv.

italianboy
6 August 2008, 20:57
Alles wat in mediaplayer als formaat wordt geaccepteerd, beweert het programma zelf, maar er zijn veelal problemen met windows-vreemde formaten, waaronder dus ook avi, flv, sfw, net als voor audio waar het liever wav gebruikt. In plaats van avi, gebruik je dus best een wmv.

Ok Bedankt