Volledige versie bekijken : e-mails komen niet meer binnen



R3G
6 August 2008, 19:12
na een 3 weken verlof heb ik pc terug opgestart en alle mails gelezen. Ik had auto-respons van telenet gebruikt. Heb die terug afgevinkt, en deze week komt sporadisch een mail binnen, meestal dan nog spam.
Nu heb ik enkele mensen die me dagen terug een mail gestuurd hebben en vragen naar een antwoord, maar ik heb de mail niet gekregen.
Bij wijze van test naar mezelf ook eens een mail verstuurd, maar nada.
Kan ik ergens in outlook expres 6 of bij telenet controleren of de mails ergens worden tegengehouden?
Ik heb ondertussen bij mijntelenet de spam ook al uitgevinkt, maar zelfde resultaat.
Iemand een idee?

compuchrisje
6 August 2008, 20:00
Hetzelfde fenomeen dus als waar ik al een vermoeden van had, mails van contactpersonen blijven weg, spam van telenet zelf, zita e.d. komen erdoor. Ik heb ook online in de mailinstellingen aanpassingen gedaan, maar geen resultaat. Online is ook niks van mail te vinden, die daar weerhouden zou zijn. Contactpersonen reclameren, want ik antwoord niet. Eén ding is wel zeker, als zij ook telenet hebben kregen ze het toch niet...
Denk dat we hier toch Telenet even moeten aan de tand voelen.

R3G
6 August 2008, 20:07
1 persoon die van mij een mail kreeg zit ook bij telenet, hij wil erop antwoorden maar krijgt foutmelding.

Zal eens een mail naar telenet sturen.

R3G
6 August 2008, 20:08
Heb eens bij Postvak In.dbx gekeken en zit onder de kritieke 200mb, dus daar kan het niet aan liggen.

R3G
7 August 2008, 13:21
probleem is opgelost.
Was buiten mijn wil een aanpassing gedaan aan een alias bij "mijntelenet"
blijkbaar zijn er wat problemen met de omschakeling van het vroegere pandora naar telenet.