Volledige versie bekijken : Diamontage en achtergrond



Phil O'Sophe
7 August 2008, 21:54
Als ik me niet vergis is de achtergrond van de foto's bij een diamontage met
WindowsMediaPlayer altijd zwart.
Is er een mogelijkheid om die kleur te wijzigen in bvb. grijstint?

nb. in Picasa is die achtergrond wel grijs

dank voor iedere reactie

compuchrisje
7 August 2008, 22:10
Als je het zwart kwijt wilt, maximaliseer je het scherm toch? Valt wel tegen als je al gesnoeid hebt in de grootte van de foto's.
Ook kan je in het menu bovenaan, dat in versie 11 héél lastig in mekaar zit, onder elk item een pijltje vinden. Zowat bij elk staat een functie opties... zelf nog niet geprobeerd, dus mag jij het testen :p

Jule
7 August 2008, 23:26
Is het mogelijk om Mediaplayer (Niet mediacenter dus!) te maximaliseren tijdens het bekijken van foto's?? Hoe doet u dit? Vroeger kon dit niet, hedendendage zou ik het niet weten ... :oink:

Phil O'Sophe
8 August 2008, 17:37
Als je het zwart kwijt wilt, maximaliseer je het scherm toch? Valt wel tegen als je al gesnoeid hebt in de grootte van de foto's.
Ook kan je in het menu bovenaan, dat in versie 11 héél lastig in mekaar zit, onder elk item een pijltje vinden. Zowat bij elk staat een functie opties... zelf nog niet geprobeerd, dus mag jij het testen :p

Zal ik ook doen, hopelijk met succes ! Merciekes!

Phil O'Sophe
9 August 2008, 12:36
Hier mag een slotje op.

Obsessed
9 August 2008, 13:30
Is het mogelijk om Mediaplayer (Niet mediacenter dus!) te maximaliseren tijdens het bekijken van foto's?? Hoe doet u dit? Vroeger kon dit niet, hedendendage zou ik het niet weten ... :oink:
Ja hoor Jule ;).
Gewoon onderaan rechts op het icoontje klikken (Mediaplayer 11)

Ter verduidelijking (in rode cirkel)
http://img150.imageshack.us/img150/60/maximizeit2.jpg
Het icoontje is enkel beschikbaar als er een foto geopend is.