Volledige versie bekijken : Veilige Torrent software?



Niels
11 August 2008, 23:26
Hey allemaal,

even vraagje.. Er zijn van allemaal torrent programaatjes, en ik wil er eentje meepakken..

Moet gewoon een simpele hebben die download. Verder geen extra's/tools ofzo, gewoon downloaden. Verder natuurlijk ook eentje waarbij geen spyware e.d. gebundeld is ;)

Any advice?

- Niels

gwoppy
12 August 2008, 00:45
http://www.utorrent.com/

Keystroke
12 August 2008, 17:04
http://www.bittornado.com/

Dit is waarschijnlijk één van de meest basic die je kan vinden.

TusH
12 August 2008, 17:21
http://www.bittornado.com/

Dit is waarschijnlijk één van de meest basic die je kan vinden.

Idd,

Bittornado heb ik ook zeer lang gebruikt,
Klein progje met weinig toeters of bellen dat z'n ding doet.

Denk eraan als je achter een router zit om de correcte poorten open te zetten.

arthurke
12 August 2008, 17:26
ik gebruik azeureus, heel goed ook omdat ik daar mee tot 100 procent kan downloaden met die andere moeilijk

Dexter
12 August 2008, 21:14
ik gebruik azeureus, heel goed ook omdat ik daar mee tot 100 procent kan downloaden met die andere moeilijk

Die gebruik ik ook. Hij heeft wel toeters en bellekes :D

Adri

Niels
13 August 2008, 10:47
http://www.bittornado.com/

Dit is waarschijnlijk één van de meest basic die je kan vinden.


BEdankt,

dan ga ik deze eens proberen =)

Brandweerman
14 August 2008, 13:27
Ik vind Bitcomet ook een heel fijn torrentclientje! gebruik dan wel versie 0.70.. die is volgens mij zonder bugs, deze gebruik ik zelf ook! Op de website van hun is ook de 0.70 te downloaden!

Groeten Brandweerman!

Iced Dragon
14 August 2008, 15:53
wat is er verkeerd met bittorrent?

dannyma
15 August 2008, 13:56
slecht nieuws voor gebruikers van torrent : lees hier maar : http://www.zdnet.be/news.cfm?id=89625&mxp=120

helga
17 August 2008, 17:20
ik gebruik al geruime tijd "µtorrent" , een prima programma met weinig problemen , neemt ook weinig plaats in....
Ik gebruik het samen met "torrentsearch" een soort zoekmachine

xyliana
14 May 2009, 16:34
Hey allemaal,

even vraagje.. Er zijn van allemaal torrent programaatjes, en ik wil er eentje meepakken..

Moet gewoon een simpele hebben die download. Verder geen extra's/tools ofzo, gewoon downloaden. Verder natuurlijk ook eentje waarbij geen spyware e.d. gebundeld is ;)

Any advice?

- Niels
hey hallo ik heb vroeger utorrent gebruikt en iets verkeerd gedownload. en ook veel spyware meet te pas. hoe kan ik mijn pc daar op beveiligen.
heb nu nog een ander vraagje . ik heb bij de19000 muziek bestanden staan op mijn pc. maar veel dubbele muziek hoe kan ik dat best verwijderen en bestaat er geen programma dat muziek op orde zet per zanger/groep . kan er daar iemand bij helpen(sor)(sor) voor de last

Fck_
14 May 2009, 18:29
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit mag op het forum ..

Weet het eigenlijk niet zeker..

Ik had niet goed gelezen =p .

ultddave
14 May 2009, 18:41
Zijn vraag is niet illegaal hé. Hij vraagt alleen hoe hij muziek kan sorteren.

Itunes & Mediaplayer Bibliotheek sorteren muziek op album en dergelijke. :)

Eventueel kan je het ook via Windows Verkenner doen.

In de map van je muziek moet je rechts klikken op die balk met de kolommen.
En dan kiezen voor "meer" en dan kan je zelf dingen kiezen op wat je wilt sorteren.

http://img10.imageshack.us/img10/4043/lijstalbums.jpg

Mvg,
Dave

PS: Op je eerste vraag: Altijd kijken hoe groot de bestanden zijn die je download. Als je een bijvoorbeeld film gaat downloaden (Ik moet zeggen dat dit illegaal is, maar ik weet geen beter voorbeeld), en de file is 3Mb groot, is dat nogal verdacht bijvoorbeeld :).

En ALTIJD scannen als je iets download :). Dan zou het in orde moeten zijn hoor :D.
Ik gebruik ùtorrent nu al een jaar ofzo, geen enkel virus of spyware gekregen :D

xyliana
15 May 2009, 07:50
sorry als ik mijn vraag verkeerd heb gesteld.merci voor de tips en de handige uitleg. maar nu nog een vraagje welke anti vrirus kan ik het best gebruiken ik heb nu momenteel avg op mijn pc . danku xyliana

ultddave
15 May 2009, 12:56
Oei :P Dit gaat waarschijnlijk weer een discussie geven als we over 'de beste' virusscanner beginnen ^^.

Ik gebruik AVG op het moment, geen problemen gehad met torrents en dergelijke. Gewoon nja, goed uitkijken & scannen, zoals ik zei.

Mvg,
Dave

PS: Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, dus sorry dat ik naar u verwees als een man in mijn vorige post :D.

xyliana
15 May 2009, 15:27
Oei :P Dit gaat waarschijnlijk weer een discussie geven als we over 'de beste' virusscanner beginnen ^^.

Ik gebruik AVG op het moment, geen problemen gehad met torrents en dergelijke. Gewoon nja, goed uitkijken & scannen, zoals ik zei.

Mvg,
Dave

PS: Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, dus sorry dat ik naar u verwees als een man in mijn vorige post :D.
das niks het is de eerste keer dat ik met een forum werk. ik leer graag bij . heb al veel gelezen op deze site interessante site. mvg xyliana

Juisterr
16 May 2009, 16:14
Persoonlijk werk ik graag met de gratis versie van antivir.
http://www.free-av.com/

minQkel
17 May 2009, 10:32
Zijn vraag is niet illegaal hé. Hij vraagt alleen hoe hij muziek kan sorteren.



Jep, maar dat vind MinaTica alsnog niet goed, heb ik ervaring mee ;)

ultddave
17 May 2009, 12:27
Torrents zijn niet altijd illegaal hé. 99% is misschien wel illegaal. Maar je kan bijwijze van spreken je vakantiefoto's als torrent plaatsen. :)

Je moet gewoon weten hoe je je vraag stelt :P. Als je zegt "Ik heb net 3 filmen gedownload via ùtorrent." Dan ben je zeker dat het dicht gaat :P.

wb van turkije btw ;P.

Mvg,
Dave

Mike
17 May 2009, 20:14
Een torrentprogramma waarmee je géén zooi binnen kunt halen, bestaat niet. Het ligt ook niet aan het programma of er nu wel of geen zooi binnenkomt (bugs uitgesloten).
Het ligt puur aan wat je download.
Veel rotzooi is te vinden in torrents die zich voordoen als normale downloads (meestal illegaal, hoewel er ook nieuws was over een torrent download van ubuntu 9.04 die besmet zou zijn).

Betreft de virusscanner: Zelf heb ik al gewerkt met AVG, Avast! en AntiVir (welke ik momenteel gebruik) en dan steeds de gratis versie van deze merken. Ik ben zelf het meest tevreden over AntiVir, maar dat kan persoonlijke voorkeur zijn.
Desalniettemin heb ik met de andere merken ook nooit problemen gehad dat virussen/trojans ongezien erdoor kwamen.
Ik denk dat dit laatste niet door "slechte" virusscanners veroorzaakt wordt, maar door dat (onoplettende) element tussen de stoel en het beeldscherm. :lol:

Groet,
Mike

xyliana
23 May 2009, 19:53
Een torrentprogramma waarmee je géén zooi binnen kunt halen, bestaat niet. Het ligt ook niet aan het programma of er nu wel of geen zooi binnenkomt (bugs uitgesloten).
Het ligt puur aan wat je download.
Veel rotzooi is te vinden in torrents die zich voordoen als normale downloads (meestal illegaal, hoewel er ook nieuws was over een torrent download van ubuntu 9.04 die besmet zou zijn).

Betreft de virusscanner: Zelf heb ik al gewerkt met AVG, Avast! en AntiVir (welke ik momenteel gebruik) en dan steeds de gratis versie van deze merken. Ik ben zelf het meest tevreden over AntiVir, maar dat kan persoonlijke voorkeur zijn.
Desalniettemin heb ik met de andere merken ook nooit problemen gehad dat virussen/trojans ongezien erdoor kwamen.
Ik denk dat dit laatste niet door "slechte" virusscanners veroorzaakt wordt, maar door dat (onoplettende) element tussen de stoel en het beeldscherm. :lol:

Groet,
Mike
ik ken er niet zo veel van daarom dat ik ook eens kwam zien op jullie site.;)en uit leg vragen

Mike
26 May 2009, 19:49
Erg goed om te horen dat je zelf wilt leren!
Er zijn ook mensen die willen het voorgekauwd hebben :cry:. Hahaha.

Verder alles duidelijk?

Groet,
Mike