Volledige versie bekijken : Probleem bij het opstarten van Firefox



Mr. Badness
12 August 2008, 09:45
Sinds een paar weken krijg ik steeds een foutmelding bij het opstarten van firefox (standaard browser). Eénmaal op OK geklikt opent firefox op mijn startpagina (google) en werkt alles perfect, het is alleen nogal vervelend dat steeds die forumelding verschijnt.

Foutmelding :
[Exeption..."Component returned failure code: 0x80520001
(NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH)[nsILocalFile.initWithPath]" nsresult: "0x80520001
(NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH)" location: "JS frame ::
chrome://megaupload/content/xpcom/network.js :: anonymous :: line 38" data: no]

Enig idee hoe ik deze foutmelding wegkrijg ?

Alvast bedankt !!

Vriendelijke groeten,

Mr. Badness

AMD
12 August 2008, 15:14
Sinds een paar weken krijg ik steeds een foutmelding bij het opstarten van firefox (standaard browser). Eénmaal op OK geklikt opent firefox op mijn startpagina (google) en werkt alles perfect, het is alleen nogal vervelend dat steeds die forumelding verschijnt.

Foutmelding :
[Exeption..."Component returned failure code: 0x80520001
(NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH)[nsILocalFile.initWithPath]" nsresult: "0x80520001
(NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH)" location: "JS frame ::
chrome://megaupload/content/xpcom/network.js :: anonymous :: line 38" data: no]

Enig idee hoe ik deze foutmelding wegkrijg ?

Alvast bedankt !!

Vriendelijke groeten,

Mr. Badness

Toevallig iets geinstalleerd van de site megaupload? Dat is zo een site zoals rapidshare. Volgens mij is er zo een plugin in firefox die problemen veroorzaakt.
Kijk die eens even na en gooi alles wat je niet gebruikt van plugins eruit.
En anders gewoon even firefox eraf gooien en opnieuw installeren.

Mr. Badness
13 August 2008, 01:58
Beste AMD,

ik heb de toolbar van megauplaod eens verwijderd en blijkbaar is dit de oorzaak. Nadat ik mijn browser opnieuw open is het probleem verdwenen. Na installatie van de toolbar was het probleem er direct terug dus de toolbar nu terug verwijderd en geen probs meer. Bedankt voor de snelle en doeltreffende hulp !!

Vriendelijke groeten,

Mr. Badness