Volledige versie bekijken : Screen 2 Exe



wimeken
13 August 2008, 18:24
Beste vrienden,
Ik heb het prog. Screen 2 Exe geinstalleerd op mijn pc, heb er enkele bewerkingen mee gedaan, maar nu kan ik een bestand dat ik heb gemaakt met dit pr. niet meer openen, heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd, dan krijg ik wel het scherm maar die stopt direct, heb al gezocht naar een duidelijke handleiding maar niet te vinden,
iemand een sugestie mvg wimeken
Heb hier een pres. bijgevoegd die ik de eerste keren heb kunnen maken met S 2 E, maar nu lukt het mij niet meer
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Willy/Bureaublad/Snelkoppeling%20naar%20Gebruik%20CCleaner.lnk

berger
14 August 2008, 12:08
Je moet gewoon dat programma starten, een paar keer next tikken en dan Start Recording. En F10 (of is het F9, je ziet dat tijdens het starten van het programma?) om te stoppen. Dan een naam geven aan het exe-bestand en opslaan. En dubbelklikken op dit bestand om het af te spelen.

wimeken
14 August 2008, 17:45
Beste Berger,
Dat heb ik allemaal al gedaan, maar als het opgeslagen is kan ik het niet openen, het scherm met met de presentatie flits even aan maar verder niets
mvg wimeken

berger
14 August 2008, 18:46
Een handleiding vind ik nu ook niet, en het programma zelf heeft geen help-functie. En waarom die exe niet echt goed opstart weet ik niet.
In uw plaats zou ik dat programma eens verwijderen en herinstalleren.
Ik zou wel eens één van uw exe functies kunnen uitproberen, maar dan moet je me eerst een pm sturen.

wimeken
15 August 2008, 08:43
Beste Berger,
zal het eens uninstallen en dan zien, mag ik een sturen naar jou?
wimeken

wimeken
15 August 2008, 10:03
Halo Berger,
Heb het terug in orde gekregen, uninstall-geinstalleerd en heb geprobeerd met het opslaan, titel (presentatie)
Titel.exe
en dan opslaan, stom he ik sloeg het altijd op exe. titel, maar dat gin dus niet
nogaals bedankt voor de hulp en nog een prettige vacantie
mvg wimeken

berger
15 August 2008, 12:02
Bedankt voor het melden.