Volledige versie bekijken : USB stekker



Gertjeeuuhh
15 August 2008, 12:01
Hallo,

mijn muis die ik aansluit op mijn laptop heeft een probleempje :p
ze geeft slecht contact waardoor ze aan en uitspringt, ik heb ontdekt dat het slecht contact aan het usb stekkertje is dat ik in de computer steek, kan je die stekkertjes van USB apart kopen en zelf aansluiten of is dat onmogelijk ? nu werk ik met de ingebouwde muis van mijn laptop, maar voor bv in photoshop ofzo gebruik ik toch liever een externe muis, kzou het liefst deze muis blijven gebruiken omdat die ook goed werkt op de leuning van de zetel, met sommige andere muizen lukt dat nie, dus als ik een andere koop kan het zijn dat ik er niks mee ben. :p

Fakke_Berto
15 August 2008, 23:28
Als de muis open kan zou het misschien beter zijn om de stekker mét draad te vervangen door eentje van een oude muis.
Gr.

Gertjeeuuhh
16 August 2008, 19:59
das een gedacht!! :d

de muis kan open, heb ik al moeten doen om het scrollwieltje weer op zen plaats te zetten :p maar of de draad er zomaar uitkan weet ik niet, ik kan natuurlijk wel proberen solderen.

nu nog enkel hopen dat die oude muis datk thuis liggen hebben USB is en geen PS2 :p

Baloeke
16 August 2008, 21:18
Er zijn goedkope muizen ook met een USB aansluiting. Misschien eens zoeken in de Carrefour bv.

Breskuz
21 August 2008, 17:51
je hebt veel goede muizen voor usb zo heb ik er bbvb een die één grote blok is me alles erin dat ik niet hoef te schuiven met mijn muis :) ( en dus ook handig voor u op uwe armleuning )
ik stuur wel eens foto's door :)

strikerfox
21 August 2008, 18:55
bent je van een andere planeet of/wat ,wat voor zijn dat nu voor onnozele problemen.

Sinkfun
21 August 2008, 19:08
je hebt veel goede muizen voor usb zo heb ik er bbvb een die één grote blok is me alles erin dat ik niet hoef te schuiven met mijn muis :) ( en dus ook handig voor u op uwe armleuning )
ik stuur wel eens foto's door :)

Bedoel je soms DIT;

http://users.skynet.be/kurt_vermeiren/kdg/afbeeldingen/Trackball_muis.gif

Grtz. Darkwiesten

Breskuz
21 August 2008, 20:00
ja zoiets ( maar dan van Genius )
maar die schelen natuurlijk ook allemaal van vorm hé ( hangt van merk af enzo )
momenteel genruik ik het niet want het is natuurlijk ook niet zo heel handig ( vuil enzo , photoshopen , ... )

slicky
22 August 2008, 08:58
ligt het wel aan de stekker en niet aan uw usb slot in de laptop.
zou toch eerst eens proberen met een andere muis.
of probeer de stekker een beetje dicht te duwen zodat hij er een beetje in spant,je weet maar nooit hé;)

suc6:good:

Gertjeeuuhh
22 August 2008, 10:49
tligt aant stekkerken :)

hij doet het in een andere pc ook.
en als ik de kabel beweeg valt ze aan en uit. :D

welke muis raden jullie aan?
ik ben veel bezig in photoshop, dus tmoet eigenlijk wel een goeie zijn :p
en niet superduur, (kheb er al gezien van 150€,da vind ik wel te veel voor een muis :p)

Wat is het beste, draadloos of met draad ? (ik werk op laptop)

kzal straks al eens gaan zien welke er allemaal in carrefour liggen :)

Breskuz
22 August 2008, 11:16
mm hangt ervanaf van uwe leuning :p welk materiaal is da ( want ge moet goed kunnen )

Gertjeeuuhh
22 August 2008, 11:18
stoffe leuning xD

Gertjeeuuhh
27 August 2008, 14:48
Kheb een nieuwe gekocht :)

en, jaja, ze werkt op de leuning :good::lol:

Hier mag e slotje op, of verwijdert worden, was toch nutteloos.

Baloeke
27 August 2008, 23:05
Niets is nutteloos. Alle tips kunnen helpen, om problemen te verhelpen.
We sluiten gewoon dit topic