Volledige versie bekijken : Verzoek afschaffing signatureregel



De Hulk
19 August 2008, 18:19
Hierbij verzoek ik Minatica de beperkende regel van de mogelijkheid tot het plaatsen van een signature bij 100 posts af te schaffen en anders mij ontheffing te verlenen. Deze regel past niet in deze moderne tijd, de ontwikkelingen gaan te snel en op andere fora kan men zonder problemen een signature plaatsen. Groet, :eek:

compuchrisje
19 August 2008, 19:17
Je bent niet de eerste die de beperkingen aan de kaak stelt, maar hier op het forum proberen we voor ieder de gulden middenweg te bewandelen. Als pc-forum hebben we als hoofddoel: mensen helpen bij problemen met hun pc. Als die op een pagina moeten gaan zoeken tussen een massa afbeeldingen, gifjes en handtekeningen, allemaal van diverse grootte, haken ze af. Op vele fora zijn afbeeldingen zelfs totaal uit den boze, of is enkel een avatar toegestaan, ook met vastgelegde formaten.
Leden die graag enkel wat komen lezen moeten zich verrot scrollen om de 20 berichtjes in een topic te kunnen zien, niet leuk.
Anderzijds is het toelaten van enkele pixels meer dan weer een startsein voor anderen om nog groter te gaan, etc en zijn de mensen die zich wél aan de regels houden de pineut.
Maak dus gewoon een afbeelding op het formaat dat hier geldt en sla het op in jouw profiel, op andere fora mag je gerust kamerbreed werken.

Deadangel
19 August 2008, 19:19
Ik zou gewoon die sign afschaffen, weg ermee, iedereen houdt toch dezelfde & na 3 post ben 'k ze al beu gezien ..

woepi
19 August 2008, 19:32
De een is voor, de ander tegen.De een wil groter, de ander wil kleiner.
Hier zijn al heel veel discussies over geweest, maar met het Minatica-team hebben we gekozen voor een gulden midden weg. Niet te groot, 100 posts enz.... Dus best laten wat het is, want is discussie niet WEER waard. ;)

Dexter
19 August 2008, 19:37
De een is voor, de ander tegen.De een wil groter, de ander wil kleiner.
Hier zijn al heel veel discussies over geweest, maar met het Minatica-team hebben we gekozen voor een gulden midden weg. Niet te groot, 100 posts enz.... Dus best laten wat het is, want is discussie niet WEER waard. ;)

Voor mij is het goed zoals het is :good: De honderd posts haal je gemakkelijk als je in alle forums eens een kijkje gaat nemen (nu niet beginnen spammen he :lol:)...

Adri

De Hulk
19 August 2008, 19:38
compuchrisje, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Een aantal van je opmerkingen zijn uiterst subjectief. Ik begrijp dat er toezicht moet zijn en dat bepaalde zaken gauw uit de hand kunnen lopen. Een pc-forum kan meer betekenen dan mensen helpen bij 'problemen' van hun pc. Sterker nog er hoeven helemaal geen problemen te zijn. Op fora is zoveel info te vinden tot soms complete cursussen toe waar mensen gebruik van maken. Ook het maken van sociale contacten is niet ongebruikelijk. Het is niet meer het platform van en voor 'problemen'. Ook geeft een forum zoals de rubriek 'profiel' al aangeeft de mogelijkheid zich te profileren. Ik wil hier geen discussie over beginnen, het is mijn mening.


Maak dus gewoon een afbeelding op het formaat dat hier geldt en sla het op in jouw profiel
compuchrisje, kun je nog even aangeven hoe dat laatste moet. Bij voorbaat dank, :eek:

Elboulle
19 August 2008, 22:33
Way to go guys!! Zoals het nu is, is het voor mijn part goed!!
Keep up the good work!!

g_man
19 August 2008, 22:49
Opmerkingen hierboven zijn duidelijk, en regels moeten er zijn en dienen ook gevolgd te worden. Kan je er niet mee leven zal je elders ten rade moeten gaan :)
Onze regels werden in de tijd opgesteld na onderling overleg met de toenmalige Admins. Het zijn allemaal basisregels, ze zijn niet streng en hebben weinig of geen beperkingen, enkel de avatar en handtekening. Waarom werd hierboven al duidelijk gemaakt. Verder staan deze NIET open voor discussie.