Volledige versie bekijken : printer : Canon smart base mpc400



Breskuz
20 August 2008, 18:12
ikheb net tijdens het afdrukken van papieren( over php maar dat doet er nu niet toe ) mijn printer af en toe witte papieren tussenlaat :( en het rare is die VLIEGEN echt uit die printer )
weet iemand toevallig hoe dat komt ?

ps: als ik meer uitleg moet geven zal ik eerst even nog hard moeten denken wat ik zal hier zal moeten " neerschrijven "





m.g.v. Breske


en alvast bedankt :good:

Merel
20 August 2008, 23:02
Papier wordt geleverd in een verpakking waarop aan de zijkant altijd een pijl staat gedrukt. Dat geeft aan welke de boven of de onderzijde is van de vellen papier. Ik zie er geen verschil aan, maar het schijnt dat er wel een verschil is.

Wellicht heeft het daar iets mee te maken ? Draai het papier eens om. Misschien helpt het.

P.S.
Van hard nadenken wordt ik ook moe. Beter dan hard nadenken is een heel klein beetje voordenken.

By the way "m.g.v." moet je ook omdraaien hoor :lol:

Breskuz
21 August 2008, 10:43
wij pakken gewoon de witte kant van kladpapier :)


en het is toch Met Groeten Van ?

ronnoot
23 August 2008, 00:40
bestaat t te printen document misschien over 2 pagina's (de 2e pagina zijnde leeg) zonder dat je' t zelf door hebt??

heb ik zelf al aan de hand gehad met een printer opt werk. een keer teveel enter geduwd, print x50 en ik kreeg 50 goede prints met tussenin 50 blanco.... :-)

boneless
23 August 2008, 10:25
Mmm vreemd. Misschien plakt het papier een beetje. Probeer eens het paper een beetje los te maken.

Enne, m.v.g. is met vriendelijke groet. Maar ik vind het een enorm slechte afkorting. Als je een groet niet eens voluit kunt schrijven, dan kun je het net zo goed laten.

No offence ;)

Breskuz
23 August 2008, 15:05
ik zal het straks eens proberen

Pjj
25 August 2008, 15:50
Misschien neemt je printer gewoon soms eens twee blaadjes mee?
Een oplossing weet ik wel niet, misschien hem eens grondig schoonmaken.