Volledige versie bekijken : Software gezocht



jens
21 August 2008, 10:26
hallo ik ben al een tijdje op zoek naar een programa zodatek ik mijn foto's kan van mijn fototoestel overladen. Nu heb ik de software met de driver gevonden maar geen enkel programma lijkt er in te slagen om mijn fototoestel zoals een ander toestel te zien! de beschrijving klinkt raar mss weet iemand wat ik bedoel? voorbeeld als ik mijn fototoestel in computer steek kan ik mijn foto's niet laten via verwisselbare schijf enkel via het programma van Kodak.
groetjes en alvast bedankt(y)

peenif
21 August 2008, 11:28
Ik begrijp dat U een Kodak toestel bezit, die zijn toch uitgerust met een geheugenkaart, als U nu die geheugenkaart in een kaartlezer plaats moet U die toch kunnen openen en de bestanden naar een map kopiëren.

GuntherS
21 August 2008, 12:11
Via dat programma van Kodak zou je toch ook je foto's moeten kunnen overladen?
Anders kan je misschien eens Picasa (http://picasa.google.com/)proberen van Google.

jens
23 August 2008, 12:50
Ik begrijp dat U een Kodak toestel bezit, die zijn toch uitgerust met een geheugenkaart, als U nu die geheugenkaart in een kaartlezer plaats moet U die toch kunnen openen en de bestanden naar een map kopiëren.

jep maar ik heb geen geheugenkaartlezer(y)

jens
23 August 2008, 12:52
Via dat programma van Kodak zou je toch ook je foto's moeten kunnen overladen?
Anders kan je misschien eens Picasa (http://picasa.google.com/)proberen van Google.

hallo ja ik kan dat idd via de Kodak software doen maar die is ongeloofelijk traag en onhandig plus het feit dat ik meerdere digitale fototoestellen heb en ik een programme zoek die compatibel is ;) kzal picasa es proberen thx

ronnoot
23 August 2008, 22:18
als ge de usb-driver van de cd-rom installeert (wat in xp eigenlijk niet nodig is voor verwisselbare schijf)

krijgt ge dan ook geen melding van verwisselbare schijf of nieuwe hardware gevonden??? niks te zien in apparaatbeheer??

Nostradamus
23 August 2008, 22:28
jep maar ik heb geen geheugenkaartlezer(y)
Deze zijn nu goedkoop hoor ;)
Het voordeel is dat je geen progje moet installeren en het heel vlug gaat ;)

slicky
24 August 2008, 00:19
ik zou eens het prog van kodak verwijderen
ikzelf heb een nikon en heb daar ook een prog bijgekregen maar heb dat niet geïnstalleerd en ik krijg telkens "verwisselbare schijf" te zien bij verkenner

dannyma
24 August 2008, 08:41
hallo ja ik kan dat idd via de Kodak software doen maar die is ongeloofelijk traag en onhandig plus het feit dat ik meerdere digitale fototoestellen heb en ik een programme zoek die compatibel is ;) kzal picasa es proberen thx
ga naar start en ga naar deze computer en ga naar je verwisselbare schijf ( je fototoestel ;) ) en klik er is rechts op en ga naar eigenschappen en klik op automatisch afspelen en selecteer en vink aan daar wat je goed vindt ;).