Volledige versie bekijken : Subpagina



Baloeke
24 August 2008, 21:12
Als ik op de website van hebbes.be een avertertentie aanklik opent er een nieuwe pagina. Op die pagina echter zie ik niets van die advertentie. Welke instellingen ontbreken op mijn laptop met Vista SP1.

Baloeke
4 September 2008, 22:26
Weet er ondertussen al iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

berger
4 September 2008, 22:50
Ik heb dat efkens geprobeerd op de rubriek "auto's" en dat werkt bij mij perfect (met firefox onder windows XP SP3).

Baloeke
4 September 2008, 22:54
Ik werk met IE7.
Als ik op mijn desktop pc ga ook met IE7, onder Windows XP werkt het perfect.
Dit moet volgens mij iets te maken hebben met een instelling van Vista, maar weet niet waar.

PeterN
5 September 2008, 00:32
Werkt hier ook op Vista hoor Baloeke. Ik denk eerder dat je in uw antivirus/adware progs moet gaan zoeken. Waarschijnlijk houden die iets tegen???

Baloeke
5 September 2008, 01:22
Het rare is dat het enkel bij die site is. Maar ik zal mijn instellingen eens grondig nazien.

Baloeke
9 September 2008, 16:54
Heb alles nagezien. Ik zie toch geen verschillen tussen de mijn antivirusprogramma (Nod32). (Deze is dezelfde bij winXP en Vista)

Baloeke
1 October 2008, 21:33
Na lang zoeken, heb ik het uiteindelijk gevonden. Ik heb hier op de laptop een extra programma IE7Pro (http://www.ie7pro.com/?language=nl) op staan. Hierin zitten ook instellingen. Een ervan is de advertentie filter, die aanstond. Deze blokkeert alle vormen van advertenties, Flash, media, zwevende banners, popups, enz. Het rare is dat het enkel bij Hebbes, de onderliggende pagina's geblokeerd worden, met andere site's heb ik nooit problemen ondervonden.
Probleem is dus opgelost, dus gaat deze op slot.