Volledige versie bekijken : msn opsporen



bruggefan
27 August 2008, 02:13
hey!

ik ben gehackt geweest en heb het msn kunnen achterhalen van de persoon die het deed, maar vroeg me af of ik aan de hand van dit adres kon opsporen wie het effectief is?

greets

compuchrisje
27 August 2008, 09:02
Als je het msn adres hebt, vergelijk je toch even met al je contactpersonen, dus ook diegene die je ooit hebt geblockt/verwijderd. Maar of je méér informatie kan vinden, is een andere vraag. Is het een professional, zal dat adres je weinig verder helpen en bij hotmail krijgen ze mss wel miljoenen dergelijke klachten.
Het opnieuw aanpassen van je account, andere privé-vraag, nieuw wachtwoord kan alvast een stuk helpen om het in de toekomst te voorkomen.

bruggefan
27 August 2008, 10:31
hij staat niet in mijn lijst van contactpersonen, toch ken ik het adres van ergens maar weet niet van waar. het is niet mijn mail die gehackt is ùaar een account op een andere site. maar heb via een foutje die hij heeft gemaakt waarschijnlijk zijn msn kunnen terugvinden. deze had hij waarschijnlijk gebruikt om mijn wachtwoord te verkrijgen...

greets

compuchrisje
27 August 2008, 22:08
Ik denk dat je dan eerder je verhaal gaat vragen bij die andere site? Hierin kunnen wij je echt niet helpen hoor..