Volledige versie bekijken : re-recordable dvd leeg maken



latenlachen
30 August 2008, 20:24
ellow:),

ik heb hier een herbruikbare dvd met daarop een bestand van 3.3 gig (heeft het kenmerk alleen lezen)...nu wil ik deze schijf leeg maken om er iets anders op te zetten...blijkt dat ik die niet leeg kan maken omdat het bestand het kenmerk alleen lezen heeft..:wall:..ik heb dit al proberen te veranderen bij eigenschappen van het bestand maar dit wil ook niet lukken...heb ik nu de dvd naar de vaantjes geholpen???of is er toch nog een manier om die te herbruiken:damn:


mvg

*edit* onnodig te reageren..ik had al 20 minuten die dvd in de verkeerde lade zitten...hou het maar op het feit dat ik blond ben.....dus deze mag terug dicht..en weg..dat er ni teveel mensen dit lezen..

dannyma
31 August 2008, 07:48
vraagje met wat heb je geprobeerd deze leeg te maken ?

slicky
31 August 2008, 18:24
*edit* onnodig te reageren..ik had al 20 minuten die dvd in de verkeerde lade zitten...hou het maar op het feit dat ik blond ben.....dus deze mag terug dicht..en weg..dat er ni teveel mensen dit lezen..


mmm zijn er ondertussen al 29 die dit gelezen hebben lol.

maar missen is menselijk hé:good:

dannyma
31 August 2008, 18:26
mmm zijn er ondertussen al 29 die dit gelezen hebben lol.

maar missen is menselijk hé:good:lezen kan ook leuk zijn maar rustig aan op het forum anders worden we spammertjes ;).

compuchrisje
31 August 2008, 18:33
Latenlachen, je naam niet gestolen, blijf maar lekker blond hoor. We lachen ook eens graag. Bedankt om het te melden in elk geval.