Volledige versie bekijken : Geheugenkaartje kapot...



Elboulle
30 August 2008, 20:29
Weet er iemand of het mogelijk is om van een kapot geheugenkaartje, de data nog terug te halen is? De behuizing van het kaartje is losgekomen én er is, zo te zien, een koper stukje draad? afgebroken...
Kan de data op de kaart nog terug te halen zijn?

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Laat het maar weten!

Jule
31 August 2008, 23:48
Wat zegt uw pc'tje ervan? Een geheugen kaartje bevat geen bewegende onderdelen, maar u moet het wel nog kunnen in de kaartlezer duwen en er ook nog eens volledig kunnen uithalen zonder stukken achter te laten ...

Elboulle
1 September 2008, 19:00
Ewel, het is met een stukje minder uit m'n kaartlezer gekomen jammer genoeg.....Sindsdien is het verval bespoedigd, en kan ik nu het binnenkantje zien van m'n geheugenkaart.....Ziet er wel leuk uit, maar de foto's zijn foetsie, vrees ik.....

Jule
2 September 2008, 21:53
Als uw pc het geheugenkaartje niet eens zag, zal dit waarschijnlijk wel het geval zijn. :sad:

Elboulle
4 September 2008, 20:28
Ik heb nu contact met een firma die data kan terughalen van verschillende media, o.a, hd's, etc.....
Maar van wat ik zie op hun site, zou dat wel eens een dure affaire gaan worden...
Misschien dit jaar nog eens naar plopsaland gaan. Ik denk dat dat pakken goedkoper gaat uitvallen....Lol

Jule
4 September 2008, 23:42
Soms kan een simpele pc-boer meer dan u denkt, mocht u er ééntje in uw straat hebben ...

Elboulle
6 September 2008, 14:49
Hmmm, ik heb er hier zo'n twee in de buurt....Toch maar eens langs gaan dan...Thx voor de info!!!