Volledige versie bekijken : HP printer c4280



wimpie99
31 August 2008, 15:29
hallo

deze week moest ik een HP printer C4280 installeren
alles ging goed , tot ik de printer uit teste
telkemale als ik wil printen , vraagt het toestel eerst om de te printen informetie op te slaan
ga ik dan verder , met name ; ik sla het document op , en wil printen , dan gebeurt er niets

dan heb ik nog een probleem

het os geeft telkenmale een melding van: usb niet aangesloten

en bij het activeren van de printer = het aanleggen , drukt die eerst zo'n testblad af ( zo een met allemaal rechthoekjes een streepjes in alle kleuren



vraag



wat ging er mis ?
ik heb nogthans de bijhorende cd (driver en software) geinstaleerd

iemand een idee

reeds bedankt

groeten

Jule
31 August 2008, 23:41
Is er deze maand geen update geweest van de criver voor deze printer onder Vista?

Baloeke
1 September 2008, 00:30
Een gouden regel, voor de installatie van een printer is.
1 eerst software installeren
2 printer aansluiten aan de pc.

Het feit dat er een foutmelding komt, dat USB niet is aangesloten kan zijn dat de USB poort, niet (goed) werkt. Kijk eens in je apparaatbeheer of er geen gele vraagtekens staan.

wimpie99
11 September 2008, 11:41
hallo

ik heb geprobeerd om via het configuratiescherm alle aanhangende programmas te verwijderen , dit lukt niet ,
of tenminste , dit lukt wel , maar dan zijn alle andere programmas verborgen
na een systeemherstel kwam het weer goed

dan hab ik geprobeerd via de installatie cd alles te verwijderen ,
echter die gaf me de mededeling

er zijn op dit systeem geen ondersteunende apparaten geinstaleerd
toch moeten er nog bestanden worden verwijderd , deze zijn niet meer nodig

ik doe dit , maar er verdwijnt niets !!
en de software overschrijven lukt ook niet

help

dank u

greets

Jule
11 September 2008, 18:47
Slaagt u erin om de software te verwijderen met revo-uninstaller? (Werkt enkel bij 32 bit versie.)
(http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=590)

Vincent
13 September 2008, 16:52
Indien U nog niet geholpen bent, Zoek eens HP Benelux Belgie HP.be HP.Deskjet F4280 all-in-one . U vind er de handleiding, veel gestelde vragen, en technische bijstand. Ik hoop dat dit U verder kan helpen.
(HP heeft ook geen cd meer voor Windows 98, 98SE en Windows(ME) er is een cd voor XP en een andere voor Vista).Meer informatie www.hp.com/support (http://www.hp.com/support) .
Mvg Fernandel:)

Vincent
14 September 2008, 13:26
Baloeke, heeft hij wel het juiste (nieuw)toestel als voorkeur aangevinkt?

wimpie99
15 September 2008, 22:46
hallo

ik heb alle onderdeel programmas gedeinstalleerd met die uninstaller
en terug de cd geinstalleerd
nu werkt alles behalve de scanner : usb is niet aangesloten
geeft het toestel als melding

bij de herinstallatie kreeg ik wel een foutmelding , kan dat ermee te maken hebben

daarna heb ik een systeem herstel gedaan en alles terug geinstalleerd en het blijft hetzelfde zonder foutmelding

ook op de site van hp vind ik niet direct iets...

???

ps in welk onderdeel van de software zit de software van de scanner
intussen gans de boel opnieuw uitgevoerd en zodoende vraagt het systeem enkel nog om de scannersoftware te herinstalleren

groeten

Jule
15 September 2008, 23:23
Kan u in de plaats van de driver die op de cd staat, eens zien om de nieuwe te downloaden van de HP-sit en deze nieuwe te installeren? >>KLIK<< (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=3192753&lc=nl&cc=be&dlc=nl&submit.y=8&submit.x=9&lang=nl&cc=be)

wimpie99
15 September 2008, 23:31
bedankt Jule

dat heb ik ook reeds geprobeert
het enige verschil is dat nu de scanner herkent word maar de software ervoor werkt niet
tevens als ik ernaar opzoek ga , vraagt de installer (cd of van internet ) enkel om bestanden te verwijderen of om een apparaat toe te voegen
ga ik daar in verder krijg ik niets extra geinstalleerd


nu heb ik juist omtdekt dat ik enkel in office-toepassingen kan afdrukken
vb foto's kan ik niet afdrukken ...
groeten

Jule
15 September 2008, 23:55
That sucks!! Welke programma's heeft u naast het OS en Office nog geïnstalleerd? Welk OS gebruikt u? Ik stel deze vragen in de hoop dat anderen u kunnen helpen. Ik ben teneinde mijn Latijn ... :sad:

wimpie99
16 September 2008, 19:27
hallo

het OS is Vista , daarnaast niet veel speciaals messenger windows dvd maker , windows fotogallerie , windows moviemaker , windows defender , avg , 7-zip , nero 8 , home cinema , ulead photo impact ...

iemand zei me , de printer als standaard printer instellen , maar dit is ook reeds zo
daar zal t dus ook niet aan liggen ....

iemand verder ideeen ....

dannyma
16 September 2008, 20:20
hebt u dit ook al is geprobeerd en automatisch laten controleren : http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/static_software_select?lc=nl&cc=be&dlc=nl&

wimpie99
16 September 2008, 20:33
hallo

ja jongens , alle voorstellen zijn reeds geprobeert
intussen werkt mijn printer perfect , nogmaals hergeinstallerd , en wat er juist scheelde , ik weet het niet , volharden in boosheid zeker .

nu de scanner doet het nog niet , nogthans is hij erkend bij configuratiescherm
doch melding usb niet aangesloten ...
indien ik een test uitvoer melding " diagnostiche test uitgevoerd " zonder dat er iets gebeurt ....

ik durf echter niet veel te wijzigen , anders kan ik de boel herinstalleren

... wat een raadsel ...

Jule
17 September 2008, 04:39
FAQ van HP? En anders eens contact opnemen met de HP helpdesk?