Volledige versie bekijken : Back to school



Pilote
1 September 2008, 08:12
Voor velen is het weer van dat.

Gepakt en gezakt, sleuren met die boekentas terug op de schoolbanken.
Traantjes aan de poort , meer van de ouders dan van de kleuters.

Wij weer blij, alles gaat terug zijn gewone gangetje.

Vandaag 1 voor de eerste keer naar de kleuterklas.
Een geluk, geen traantjes, stond te popelen om te vertrekken.

carl
1 September 2008, 09:58
Dit jaar vind ik 1 september eigenlijk leuk, ik heb namelijk nog vakantie tot de 22e ;)

Dopey
1 September 2008, 10:35
Mijn pagadders zijn ook goed vertrokken, eentje naar het eerste leerjaar, en eentje naar het vierde... de ratrace kan weer beginnen :scream:

Peter.B
1 September 2008, 11:51
onze zoon ook terug vertrokken moest daar maar om 10 u 30 zijn.
4de middelbaar had er niet teveel zin in,hij had liever 1 september
op een vrijdag gehad.:lol::lol::lol:

PeterN
1 September 2008, 12:09
Vandaag 1 voor de eerste keer naar de kleuterklas.
Een geluk, geen traantjes, stond te popelen om te vertrekken.

Dit doet mij denken aan 16jaar geleden. De zoon vertrok toen ook vol enthousiasme naar zijn eerste schooldag in de kleuterschool. Geen traantjes, tenzij mss van de mama.
Maar toen we 's anderendaags terug naar school vertrokken keek hij heel verwonderd. Hij was al gisteren naar school geweest vertelde hij. Toen pas kreeg hij door dat dit 'school gaan' dagelijks zou zijn en niet éénmalig. Die tweede dag waren er wel traantjes en het enthousiasme om naar school te gaan is nooit meer weer gekomen ;)

Dopey
1 September 2008, 13:57
Die voelde zich zwaar bestolen zeker? Ocharme da manneke lol

compuchrisje
1 September 2008, 20:15
Gek genoeg was school voor mij iets onmisbaar. De enige plek waar ik zomaar alle vriendjes en vriendinnetjes bij elkaar had. Later is die 'goesting' wel ietsje gekoeld en heb ik me op sommige dagen stierlijk verveeld (waarover ook de nodige opmerkingen trouwens). En nu... leer ik nog altijd elke dag bij!

Breskuz
1 September 2008, 20:54
hij had liever 1 september
op een vrijdag gehad.:lol::lol::lol:
ik geef hem volledig gelijk :)



haha de blunder van de eeuw meegemaakt in mijn ( nieuwe ) school :p , ze hadden mij verkeerd ingeschreven :p

Baloeke
1 September 2008, 21:02
Hier zijn er ook 2 vertrokken naar school. Na al wat schooljaren achter de rug voor hen, zijn ze volle moed vertrokken.

Dexter
1 September 2008, 21:10
Een geluk, geen traantjes, stond te popelen om te vertrekken.

Wie? Gij of u kind :D :lol:

Wij hebbe ne nieuwe directeur :D

Beatje
1 September 2008, 23:25
Oudste dochter gaat nu naar de middelbare school vind maar niks maar goed het moet..
Net als mij een creatief mens ik zag het nut er werkelijk toen niet van in om vanalles te leren hoop dat zij dat wel inziet want als je creatief verder wil is het toch makkelijker als je van de rest ook wat afweet;)
Maar goed met beide meiden weer op school zal het stil worden hier in huis van mij had de vakantie wel langer mogen duren we vervelen ons eigenlijk nooit.. en het gaat zo snel voorbij die 6 weken:eek:
Weer terug naar me eigen werk sport en hobby`s...

Baloeke
1 September 2008, 23:35
...van mij had de vakantie wel langer mogen duren we vervelen ons eigenlijk nooit.. en het gaat zo snel voorbij die 6 weken:eek:
Weer terug naar me eigen werk sport en hobby`s...
En hier duurt de vakantie 2 maanden. De laatste 14 dagen is denkelijk bij vele ouders rampzalig. De verveling, voor de kinderen slaat toe en kunnen weinig of niks verdragen. Ze tellen af om weer naar school te gaan.

Breskuz
2 September 2008, 18:46
ik ga naar school om later een toekomst te hebben , en niet voor meeer

Joga
3 September 2008, 18:13
Dit doet mij denken aan 16jaar geleden. De zoon vertrok toen ook vol enthousiasme naar zijn eerste schooldag in de kleuterschool. Geen traantjes, tenzij mss van de mama.
Maar toen we 's anderendaags terug naar school vertrokken keek hij heel verwonderd. Hij was al gisteren naar school geweest vertelde hij. Toen pas kreeg hij door dat dit 'school gaan' dagelijks zou zijn en niet éénmalig. Die tweede dag waren er wel traantjes en het enthousiasme om naar school te gaan is nooit meer weer gekomen ;)

Haha :lol: de lach van herkenning! :p

Dexter
3 September 2008, 20:42
En hier duurt de vakantie 2 maanden. De laatste 14 dagen is denkelijk bij vele ouders rampzalig. De verveling, voor de kinderen slaat toe en kunnen weinig of niks verdragen. Ze tellen af om weer naar school te gaan.

De laatste 14 dagen zijn bij mij altijd de drukste want ik wil nog veel doen voor school begint :D

Breskuz
6 September 2008, 10:34
pff nog moe van gisteren
helen tijd ajuinen pellen :p
en al dat stof in die serre :(

Obsessed
6 September 2008, 10:41
pff nog moe van gisteren
helen tijd ajuinen pellen :p
en al dat stof in die serre :(
Ajuinen pellen??
Op school?

Breskuz
6 September 2008, 11:09
ja ik doe tuinbouw :p
maar het handige is .. aan mijn school hebben wij een winkel waar wij groenten en fruit kunnnen kaopen ( en bloemen ook natuurlijk maar dat is niet zo lekker :p )

carl
6 September 2008, 17:25
Eigenlijk kijk ik voor de eerste keer uit naar het begin van het school/academiejaar. (wss gewoon omdat het iets nieuws is - volgend jaar zal dit wrss wat anders zijn ;)) Ondertussen ga ik me wat bezighouden met spore :D (bezigheid genoeg dus in de laatste 14 dagen)