Volledige versie bekijken : dubbel versturen mails



wolfskin
2 September 2008, 17:35
Hey Minatica's,

Op de één of ander manier verstuur ik elke E-mail dubbel??
Hoe kan ik dat voorkomen?

Alvast bedankt voor de tips en reacties!!

Wolfskin

berger
2 September 2008, 20:09
Het zou goed zijn om wat meer informatie te geven over het probleem : welk mailprogramma gebruik je, hoe lang heb je dit probleem al, heb je iets aan de instellingen van uw mailprogramma gewijzigd, hoeveel accounts heb je, welke virusscanner?
Verstuur eens een mail via de webmail van uw provider : als hij dan nog dubbel wordt verstuurd ligt het probleem hoogst waarschijnlijk bij uw provider. Indien via de webmail slechts één mail vertrekt ligt het probleem bij uw PC.

wolfskin
2 September 2008, 21:05
Het zou goed zijn om wat meer informatie te geven over het probleem : welk mailprogramma gebruik je, hoe lang heb je dit probleem al, heb je iets aan de instellingen van uw mailprogramma gewijzigd, hoeveel accounts heb je, welke virusscanner....


Ik gebruik Outlook express, weet niet juist hoelang al,ze hebben het me nog maar net vertelt. Ivm de instellingen, naar mijn weten heb ik daar niets aan verandert.
Ik heb 2 accounts en gebruik AVG als virusscanner.

En heb net een mailtje gestuurd via de webmail van telenet, en deze komt 1 maal binnen

Sorry voor het te weinig info geven!

Wolfskin

berger
2 September 2008, 22:26
Bedankt voor de correcte informatie.
Ik vermoed dat het probleem iets te zien heeft met uw twee accounts. Hoe dat bij Telenet juist zit weet ik ook niet, andere forumleden kennen dat zeker.
Het zijn toch geen twee identieke accounts met gewoon een andere naam?

wolfskin
2 September 2008, 22:30
Bedankt voor de correcte informatie.
Ik vermoed dat het probleem iets te zien heeft met uw twee accounts. Hoe dat bij Telenet juist zit weet ik ook niet, andere forumleden kennen dat zeker.
Het zijn toch geen twee identieke accounts met gewoon een andere naam?

Heb net één account weggedaan, en opnieuw geprobeerd, met een goed resultaat.

Bedankt Berger!

Hier mag een slotje op!!

Wolfskin

berger
2 September 2008, 23:05
Bedankt voor het melden!