Volledige versie bekijken : dvd station verdwenen



keuninkske
6 September 2008, 09:10
als ik een cd of dvd in de lade stop vind de pc het station niet
staat er ook niet meer bij in deze computer
kan iemand mij zeggen wat er zou aan schelen aub

thx bij voorbaat:bow:

Pilote
6 September 2008, 09:33
En als je kijkt naar deze eingenschappen --> apparaatbeheer --> staat u dvd station nog erbij ??

alfons
6 September 2008, 14:32
Sluit je pc af en ontkoppel dat apperaat,start je pc op,na enige seconden schakel je de uit,koppel dat station terug aan en start je pc terug op als dat geen resultaat heeft moet je de raad van Pilote volgen als dat ook niet helpt Probeer dan Systeemherstel.

keuninkske
7 September 2008, 08:21
ik heb ondertussen het station afgekoppeld en daarna de stappen ondernomen maar nog steeds hetzelfde

de stations staan wel nog bij apparaatbeheer maar met een geel driehoekje erbij

dannyma
7 September 2008, 08:29
klik is rechts op geel driehoekje en ga is naar eigenschappen want daar kom je ook veel informatie te weten ;) .

keuninkske
7 September 2008, 09:10
heb rechts geklikt en krijg foutcode 10 met daarbij geschreven dit apparaat start niet

Peter.B
7 September 2008, 09:52
je moet de driver van de cd/dvd speler/brander installeren.
heb je nog de cd of laat eens weten welk merk en type het is.

keuninkske
7 September 2008, 10:40
HL-TD-ST DVDRAM GSA-4120B ATA Device

alfons
8 September 2008, 09:27
HL-TD-ST DVDRAM GSA-4120B ATA DeviceGa naar apparaat beheer en klik op betrefende appaart boven aan klik je op Hardware en op Gewijzigde apparaten,hij gaat nu op zoek.

keuninkske
8 September 2008, 15:12
heb ik geprobeerd maar er komt niets op ik vind het enorm raar zegt dat alle stuurprogrammas perfect geinstalleerd zijn,en toch leest hij niet en wil hij niet branden

strikerfox
8 September 2008, 15:41
dat zou wel kunnen de oplossing zijn(lijkt mij niet zo moeilijk.
eerst en vooral alle brand software verwijderen (nero bijvoorbeeld indien je er meerdere heb allemaal verwijderen)
ga naar uitvoeren en tip regedt32 klik boven op bewerken/zoeken,daar moet alles aangevinkt staan,kopieer en plak daar UPPERFILTERS klik op zoeken
dan zie je in de rechterkolon upperfilters staan klik er rechts op en verwijderen.
iets hoger zie je staan LOWERFILTERS verwijderd die ook maar
sluit je register en start je pc terug op
als je dvd/cd speler terug werk kijk uit welke brand software je instaleert het probleem komt hoogstwaarschijnlijk daar van.

suc6.(y)

keuninkske
8 September 2008, 19:48
uitvoeren staat er niet meer bij de versie die ik op pc staan heb is vista ultimate alles heeft al gewerkt met de programma's erop heb nero 8 en dvd fab

Peter.B
8 September 2008, 20:02
kan je geen systeemherstel proberen,naar een datum waar alles nog werkte.

ghost
8 September 2008, 20:09
uitvoeren staat er niet meer bij de versie die ik op pc staan heb is vista ultimate alles heeft al gewerkt met de programma's erop heb nero 8 en dvd fab

En onder bureau accessoires ook niet ?

jellabi
8 September 2008, 22:23
En onder bureau accessoires ook niet ?


Rechtermuisknop op bureaublad -> nieuw -> snelkoppeling -> 'regedt32' typen -> nog een keer 'regedt32' typen -> voltooien, nu staat er een mooie snelkoppeling hiernaartoe op je bureaublad ;)

strikerfox
9 September 2008, 00:16
je moet toch in jou register kunnen op de een of andere manier,om het even welke versie van windows je gebruikt.

keuninkske
9 September 2008, 05:34
dank u strikerfox en al die gereageerd hebben probleem is opgelost

Peter.B
9 September 2008, 06:26
keuninkske,je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat het niet prettig is voor de mensen die u geholpen hebben om te zien staan
dank u strikerfox en al die gereageerd hebben probleem is opgelost
zou je ons aub kunnen vertellen hoe het probleem is opgelost?

keuninkske
9 September 2008, 12:58
ik ben naar uitvoeren geweest en heb an de stappen ondernomen die strikerfox schreef maar heb geprobeerd zonder de brandsoftware te verwijderenen is gelukt (zie eerste berichtje op 2de bladzijde)
ik dank iedereen die gereageerd heeft