Volledige versie bekijken : Enorm traag internet



realrat
7 September 2008, 14:12
Beste Minatica,

Ik heb de laatste tijd een vrij lastig probleem , namelijk dat mijn internet enorm traag is. Als ik een test doe op speedtest.nl dan zijn mijn download en upload snelheid normaal voor mijn provider, maar de conn/min lijkt me nogal laag. Ik krijg maar 22conn/min. Op mijn andere pc is dit 382conn/min. Klein verschil dus. Het probleem ligt bij utorrent. weet iemand of en zoja wat k er aan kan doen?

Groeten, Bart

peenif
7 September 2008, 18:29
Misschien even een HijackThis logje plaatsen in het gelijknamige forum.

PeterN
7 September 2008, 18:46
Beste Minatica,

Ik heb de laatste tijd een vrij lastig probleem , namelijk dat mijn internet enorm traag is. Als ik een test doe op speedtest.nl dan zijn mijn download en upload snelheid normaal voor mijn provider, maar de conn/min lijkt me nogal laag. Ik krijg maar 22conn/min. Op mijn andere pc is dit 382conn/min. Klein verschil dus. Weet iemand waar dit aan kan liegen, want ik heb totaal geen id.
Het probleem zit enkel in FireFox, en heb net hitman pro laten lopen en die vind geen spyware. Heb ook firefox al opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niet.

Groeten, Bart
En met IE heb je geen probleem? Dan werkt het wel normaal kwa snelheid? Werk je draadloos?

realrat
7 September 2008, 21:48
Probleem ligt dus bij utorrent, raar want ik had het vroeger nooit.. zijn hieroplossingen voor?