Volledige versie bekijken : udp



salmax
7 September 2008, 15:25
krijg al hele tijd melding van UDP heb dit opgezocht via google weet nu het is om snelheid van dingen doorsturen heeft te maken of las ik verkeerd maar hoe stop ik dat bericht dat panda mij altijd aangeeft

salmax
7 September 2008, 15:26
heb testversie laten scannen van tune up utilities en aanziet het niet als probleem

salmax
7 September 2008, 15:26
hoop post juist sta

jellabi
7 September 2008, 20:09
Maak eens een screenshot van deze melding en post hem hier is ;) daar kunnen we dan al meer mee ;D

PeterN
8 September 2008, 09:26
Salmax, dit is een forum, niet een chatbox. Je mag je berichtje in één keer posten ;)

UDP is een ethernet protocol zoals TCP een ethernet protocol is. Als Panda dat bericht geeft heeft het waarschijnlijk te maken dat het melt dat er een programma (meestal p2p progs) connectie wil maken. Mss eens een scan doen of een hijackthis logje zetten. Maar het kan ook zijn dat het een terechte verbinding is dat hij wil maken zoals bv acrobat reader update, een game update downloader, ... of iets dergelijk.

salmax
8 September 2008, 18:19
jellabi

wat is sceenshot?

peter n heb al is een hijackthis log geplaats heb er toen niet naar gevraagt maar is toen niet opgemerkt als probleem
p2p dat wil zeggen peer to peer zeker maar wat betekent dat
en heb adobe moeten afgooien en terug erop gezet onlangs
het heeft met een update te maken volgens u of begrijp ik het verkeerd
geeft ook poging van inbraak van metriweb denk dat dat een logie is van organisatie van bepaalde doelgroep sites ben niet zeker
protocols is chinees
en bij uitvoeren reageert msconfig niet meer
hoe zet ik dat terug
veel vragen maar alles in een post

PeterN
8 September 2008, 18:34
(y) Alles in 1 keer :D
Panda is een virusscanner en heeft waarschijnlijk ook een ingebouwde firewall. Dwz het kijkt als een programma een internet connectie maakt naar een andere pc. Als dit het geval is meldt hij dat zodat jij kan zien dat er iets op je Pc een internet connectie wil maken. Je moet dan toestemming geven als je weet welk programma dat doet en mag doen. Krijg je de melding wanneer je eigenlijk niets aan het doen bent op internet is het hoogst waarschijnlijk malware.
Daar je spreekt over

geeft ook poging van inbraak van metriweb denk dat dat een logie is van organisatie van bepaalde doelgroep sites ben niet zeker
Zou ik toch weer eens scannen op malware (niet virussen maar vooral loggers etc) of beter nog terug een hijackthis logje plaatsen met vermelding naar dit topic.

Daar je 'Msconfig' ook al niet meer werkt is er toch meer loos, vandaar hijackthis logje ;)

geeft ook poging van inbraak van metriweb denk dat dat een logie is van organisatie van bepaalde doelgroep sites ben niet zeker