Volledige versie bekijken : Chatten op Minatica.be??



Dopey
9 September 2008, 13:55
Zou het mss niet leuk om hier een chat op te zetten? Weet niet of die vraag al eens gesteld is geweest, en/of het mogelijk is, want daar is natuurlijk wel wat volk voor nodig om de boel wat in de gaten te houden en lopende te houden. Maar het is mss toch wel iets om over na te denken? :good:

PeterN
9 September 2008, 15:10
Mogelijk is het want we hebben dat reeds gehad een tijd geleden;)
Na een paar dagen was het nieuw eraf en werd het zogoed als nooit gebruikt. Daardoor was er nooit iemand online en tegen je eigen chatten is nogal saai :D
Het gevolg is de shoutbox geworden die dit nadeel niet zo heeft;)

Dopey
9 September 2008, 15:27
Wel spijtig, ben dus weer veel te laat lid geworden hé.:cry:

Obsessed
9 September 2008, 15:31
Ik denk persoonlijk dat een chatbox teveel afleid van het essentiele gedeelte van Minatica (De Forums dus).
Niets belet de leden om onderling adressen (hotmail, MSN, ...) uit te wisselen (wel via PM dan).

Dexter
9 September 2008, 19:07
Wel spijtig, ben dus weer veel te laat lid geworden hé.:cry:

Ik ook :cry:
-----
Al heb ik nooit veel tijd om echt volop te chatten, kzen wel altijd met iets anders bezig (films kijken, op forums posten, zoeken achter dingen voor Joomla! enzovoort...)

Adri

Breskuz
9 September 2008, 19:43
ik denk ook dat het " forum gevoel " weg is :p

compuchrisje
9 September 2008, 22:11
Vroeger was er idd een chatbox, inclusief mogelijkheid voor voice en webcam, maar zelf heb ik het toen maar één keer gebruikt. Je mist zoveel op 't forum zelf en je moet al zeker iemand hebben om tegen te kletsen. Bovendien zat ie aan mijn werkgeheugen te knabbelen (toen nog win 98). Nu mis ik het echt niet hoor.

Breskuz
9 September 2008, 22:25
het lasige is dat als je van forumpagina wilt veranderen dat je daarna weer alles moet bijlezen

PeterN
9 September 2008, 22:31
het lasige is dat als je van forumpagina wilt veranderen dat je daarna weer alles moet bijlezen
Ik begrijp niet juist wat je wil bedoelen?

Breskuz
9 September 2008, 22:43
dat als je aan het chatten bent en je wil even iets opzoeken ( bvb ; iets wat Computerchrisje heeft geschreven ) dan moet je daarna terug helemaal in de chat gaan zoeken waar je bezig was ....


tja ik weet niet goe hoe ik me moet uitdrukken :$

PeterN
9 September 2008, 22:47
Ahh, begrijp het, is idd zo.

Dopey
10 September 2008, 07:50
Hey, een mens kan maar proberen hé :lol:

Breskuz
10 September 2008, 13:40
Ahh, begrijp het, is idd zo.
U bent zowar de eerste denk ik :p ( buiten mijn ouders ):evil:

RobinW300i
10 September 2008, 18:48
mss een chat-programma net zoals MastaLine?
heb ook geprobeerd voor mijn forum eentje te maken in VB ma die werkte alleen maar op mijn pc :-(

Dexter
10 September 2008, 19:52
Maak anders een Minatica IRC voor mIRC en degelijke :D
Ik zit al op een forum waar ze dat hebben, echt handig (a)

Adri

minQkel
11 September 2008, 14:26
Ah tis tog een forum nie een chatbox? :p

Breskuz
11 September 2008, 19:52
Ah tis tog een forum nie een chatbox? :p
dat denk ik er ook van

Jelle
12 September 2008, 10:24
dat als je aan het chatten bent en je wil even iets opzoeken ( bvb ; iets wat Computerchrisje heeft geschreven ) dan moet je daarna terug helemaal in de chat gaan zoeken waar je bezig was ....


tja ik weet niet goe hoe ik me moet uitdrukken :$

Dat zullen we *misschien* oplossen bij een volgende forum upgrade, zodat je de shoutbox ook in een apart venster kan openen.

Breskuz
12 September 2008, 20:11
mmmmm dat zou wel handig zijn

Gertjeeuuhh
14 September 2008, 12:39
Ik denk moest er een chatbox komen dat het forum misschien minder trek zou hebben, en dat is nu ook weer de bedoeling niet hé :D

minQkel
14 September 2008, 19:58
We hebben een shoutbox wrm zou dr dan eigenlijk nog een chat moeten komen? shoutbox werkt toch evengoed? :) :p