Volledige versie bekijken : Regels en tips voor het gebruik van het forum



PeterN
9 September 2008, 23:57
Alle geldende voorwaarden en regels hebben we mooi verzameld in een algemene aankondiging die je terug vindt boven ieder forum.
Naast regels hebben we in deze aankondiging ook alle info gebundeld over hoe registreren, aanloggen, posten, reageren ... tot beheren van privé-berichten.

Lees dus eerst deze aankondiging (http://www.minatica.be/announcement.php?f=75) vooraleer je post op Minatica.be

Het minatica-team

osa
9 November 2008, 11:55
thx :)

nadiamb
12 November 2008, 22:23
Bedankt, ik heb het gelezen en goedgekeurd!
xx

fassoussi
13 November 2008, 19:18
bedankt ik heb het gelezen en zal me eraan houden!

Stuntman Phil
8 December 2008, 21:52
Maar nog niets van de shout :D!

compuchrisje
8 December 2008, 23:44
Je balletje terug Phil, daar gelden dezelfde regels als op de rest van het forum... simpel toch?

Dexter
9 December 2008, 22:17
Je balletje terug Phil, daar gelden dezelfde regels als op de rest van het forum... simpel toch?

Awel ik stuit altijd op een probleem als je zegt "daar gelden dezelfde regels als op de rest van het forum" want het is onmogelijk om berichten (van jezelf) te editten in de shoutbox. De ftie staat er wel "Edit" maar als je het doet geeft het geen effect.... :damn:

Misschien iets om te veranderen. :) (want bevoorbeeld als je om 14uur shout "hoera" maar de "a" staat er niet dan staat dit er wel een tijdje want de meeste mods zijn gaan werken... :damn:, dus het zou wel handig zijn. :))

@dr!

Jule
10 December 2008, 19:24
Je balletje terug Phil, daar gelden dezelfde regels als op de rest van het forum... simpel toch?Dan moet die shoutbox weg? Want één van die forumregels is:
Het posten van zinloze antwoorden, onderwerpen of polls (inclusief smilie-spammen en postcount-spammen). En veel zinsvol staat er in die shout meestal niet te lezen ... :devil: :evil: :D

Dexter
10 December 2008, 20:06
Ja veel zinvol is er niet vaak, maar het is wel de perfecte manier om eens te vragen om naar je topic te kijken (of om te stemmen op een poll) en om de sfeer te verbeteren. :)

Adri

ghost
10 December 2008, 20:07
Dan moet die shoutbox weg? Want één van die forumregels is: En veel zinsvol staat er in die shout meestal niet te lezen ... :devil: :evil: :D

Een shoutbox is geen forum:p

Jule
10 December 2008, 20:18
Een shoutbox is geen forum:pDus gelden de forumregels daar niet? Wie weet een goede site voor warez? Gelieve 'em te posten in de shout ... :devil: :evil:

ghost
10 December 2008, 20:46
Dus gelden de forumregels daar niet? Wie weet een goede site voor warez? Gelieve 'em te posten in de shout ... :devil: :evil:

jules.warez.be vs. minatica.be wie gaat winnen :evil::p
Er zijn bepaalde regels wat in de forumregels staan die gelden indd. ook voor de shoutbox . Maar niet alle regels.
Je weet dat eigenlijk goe genoeg (en andere leden ook ) , dus waarom zit ik dat hier uit teleggen? :rolleyes:

peenif
10 December 2008, 21:31
Dus gelden de forumregels daar niet? Wie weet een goede site voor warez? Gelieve 'em te posten in de shout ... :devil: :evil:

Ikke maar ik post die niet. :p

Jule
10 December 2008, 22:09
jules.warez.be vs. minatica.be wie gaat winnen :evil::p
Er zijn bepaalde regels wat in de forumregels staan die gelden indd. ook voor de shoutbox . Maar niet alle regels.
Je weet dat eigenlijk goe genoeg (en andere leden ook ) , dus waarom zit ik dat hier uit teleggen? :rolleyes::evil: :devil: Omdat Stuntman Phil als 15 jarige zijnde (http://www.minatica.be/showpost.php?p=431934&postcount=68), dit goed heeft opgemerkt?? :devil:


Ikke maar ik post die niet. :p:thx: Hoeft ook niet gepost te worden? :shy: :)

Obsessed
11 December 2008, 00:48
Waar zijn jullie hier nu eigenlijk mee bezig?? :eek:
Willen jullie de Shout weg of zo??

Breskuz
11 December 2008, 22:51
regels zijn er normaal om te breken !
maar op een forum / shoutbox niet ! want anders word het moeilijk voor mensen die iets willen bij leren om te zien waar de topic echt over gaat ;)

Jule
11 December 2008, 22:55
Waar zijn jullie hier nu eigenlijk mee bezig?? :eek: De forumleiding een hak zetten? :evil: :D :p ;)

Willen jullie de Shout weg of zo??Waar staat dit geschreven? :shy: :cool: :)

Breskuz
12 December 2008, 14:20
voorwat zijn jullie dan wel die forumleiding een hak aan zetten ?
ze doen hun werk toch goed

Rosty
12 December 2008, 16:50
De forumleiding een hak zetten? :evil: :D :p ;)
Zullen we zijn logje, als Jule nog eens een post, moedwillig over het hoofd zien dan?:p:lol:;) Nee met zulke uitspraken kan ik echt, maar dan echt, niet lachen.:angry::angry: Wees blij dat er zulke mensen, en met "zulke mensen" bedoel ik gans de crew, zijn die gratis en voor niets anderen helpen en uitleg geven waar kan.

PeterN
12 December 2008, 17:42
Jullie tillen allemaal zo zwaar aan bepaade uitspraken. Men moet niet alles zo serieus opnemen, er wordt zo wie zo te weinig gelachen in het leven, is het niet Jule ;)

De reden waarom we geen regels voor de shoutbox appart hebben is dat we die dan zelf moeten volgen :D We kunnen nu, als Jule iets post in de shoubox, altijd zeggen dat het 'tegen de regels' is, en het daarna wissen :evil::rofl:

Breskuz
12 December 2008, 18:25
haha :p
grof :p ... maar grappig :)
mja ik vind ook dat je respect voor elkaars werk moet hebben :)

Jule
13 December 2008, 00:10
Respecteer ik de forumleiding niet?? Die smillies achter de woorden "een hak zetten" maken toch duidelijk dat ik maar aan het dollen ben?
Een spywareslayer die meteen dreigt mij te boycotten in het hijackthisgedeelte ... :D :p :lol: Weet een mens meteen waar ie niet meer welkom is. :shy: Gaat dat op voor alle logjes die iets langer moeten wachten? Moeten nu al deze mensen zich geviseerd voelen?? Detju, ik heb ooit de spywareslayers verdedigt toen Merlijn een topic opende dat het te lang duurde eer zijn logje werd ontleed ... Merlijn had dus wel degelijk gelijk? :D :p :evil: :devil:

Rosty
13 December 2008, 12:47
Respecteer ik de forumleiding niet?? Die smillies achter de woorden "een hak zetten" maken toch duidelijk dat ik maar aan het dollen ben?
Een spywareslayer die meteen dreigt mij te boycotten in het hijackthisgedeelte ... :D :p :lol: Weet een mens meteen waar ie niet meer welkom is. :shy: Gaat dat op voor alle logjes die iets langer moeten wachten? Moeten nu al deze mensen zich geviseerd voelen?? Detju, ik heb ooit de spywareslayers verdedigt toen Merlijn een topic opende dat het te lang duurde eer zijn logje werd ontleed ... Merlijn had dus wel degelijk gelijk? :D :p :evil: :devil:

Voila, en met deze uitleg zijn we waar ik wilde zijn!!! Ik heb toch ook smillies geplaatst of niet? Zo zie je maar hoe rap iets uit zijn context getrokken word. En wat de logjes betreft: ik heb vanmorgen alle openstaande beantwoord. Dat er eens iemand langer moet wachten hangt af van de tijd die we hebben, we zijn op meerdere fora aktief ook hé. Dus bij deze vraag ik vergiffenis :bow:

compuchrisje
13 December 2008, 19:30
Het is examentijd, de meesten van onze slayers zijn studenten. Zowel hier op minatica als andere forums waar deze mensen actief zijn moeten nu met minder dan de helft evenveel of zelfs meer logjes behandelen. Wie kan, doet wat hij kan, niet meer of niet minder, maar niet iedereen kan binnen het uur aangepakt worden.
Ik denk dat Jule ook maar één akker tegelijk kan aanpakken, nietwaar? :p

Jule
14 December 2008, 01:59
Compuchrisje,
U laat zich niet op het verkeerde been zetten? :D :p

Ja, ik zal nog spywareslayers verdedigen als iemand post dat zijn logje niet ontleed is binnen 6 uur na plaatsing. Die mensen verrichten nu éénmaal fantastisch werk? :bow:

Voila, en met deze uitleg zijn we waar ik wilde zijn!!! Ik heb toch ook smillies geplaatst of niet? Zo zie je maar hoe rap iets uit zijn context getrokken word. En wat de logjes betreft: ik heb vanmorgen alle openstaande beantwoord. Dat er eens iemand langer moet wachten hangt af van de tijd die we hebben, we zijn op meerdere fora aktief ook hé. Dus bij deze vraag ik vergiffenis :bow:Vergiffenis? Op basis van welk vergif? :D :p
Had ik uw opmerking kwalijk genomen, u ging van mij geen bedankje gekregen hebben? :D :p
Alles perfect politiek correct verwoorden, gaat niet. Iedereen maakt fouten en iedereen kan verkeerd interpreteren? Daarin zit een groot verschil. Ik kan best wel snappen dat mensen mij voortdurend verkeerd begrijpen, maar snappen zij wel dat ik hen niet goed begrijp? :D :p
Mocht ik de waarheid in pacht hebben (en bijgevolg zeker zijn van mijn gelijk), ik kon minder begrip opbrengen voor de opmerking van Breske (of die van u)? PeterN snapte het blijkbaar wel? En hij mag mij altijd boycotten in de shout ... :D :p :lol: :rofl:

PeterN
30 December 2008, 15:36
Alle geldende voorwaarden en regels hebben we mooi verzameld in een algemene aankondiging die je terug vindt boven ieder forum.
Naast regels hebben we in deze aankondiging ook alle info gebundeld over hoe registreren, aanloggen, posten, reageren ... tot beheren van privé-berichten.

Lees dus eerst deze aankondiging (http://www.minatica.be/announcement.php?f=75) vooraleer je post op Minatica.be

Het minatica-team

Minatica organiseert regelmatig wedstrijden waarbij je een mooie prijs kan winnen van onze sponsor Boek&Soft. Bij de aankondiging (http://www.minatica.be/announcement.php?f=75) hebben we nu ook een algemeen wedstrijdreglement toegevoegd.