Volledige versie bekijken : Liteon DVD-HD recorder HD-A760



theo2602
17 September 2008, 09:07
Het zou moeten lukken, maar de mogelijkheid bestaat dat iemand een gelijkaardig toestel bezit. Mijn probleem: wanneer ik op mijn TV de opgenomen programma's wil zien, krijg ik schermen van 6 miniaturen. Op het elfde scherm zie ik nog maar één miniatuur. Eigenlijk de 61ste opname dus. Zodra ik daar over ga komen er geen miniaturen meer. Nochtans ze zijn er want als ik dan op een zichtbaar miniatuur klik en 'samenvoegen' vraag komen de ontbrekenden te voorschijn. Weet er iemand of men dat getal ergens kan wijzigen? Ik vind daar nergens iets over in de handleiding en wanneer men een mail stuurt naar het opgegeven 'hulpadres' moet dat in het engels zijn. Zeker voor 'technische' uitleg is dat moeilijk en dat gebruiken ze dan om geen deftig antwoord te geven. Dus ALS je zinnens bent een HD recorder te kopen geen Liteon. Het toestel is misschien goed, maar de helpdesk trekt op niets.
Theo

dannyma
20 September 2008, 20:17
mischien was dat zijn maximum , eerlijk gezegd weet ik het niet omdat ik nog nooit zo ver ben geraakt .
ik heb nu wel zo geen toestel maar ik weet wat je bedoelt .
mischien zou je is meer geduld proberen te hebben want hier ondervindt ik dat hij dit eerst moet gaan zoeken en kan wel is een klein beetje tijd in beslag nemen .
zo ik hier als ik snel door sroll de beelden ook later komen terwijl ik er al ben .
dus m.a.w wij zullen sneller scrollen met ons afstandbediening dan de beelden zich kunnen plaatsen en vormen ;).