Volledige versie bekijken : Problemen met dll.file nodig voor bearshare



glory1891
20 September 2008, 23:13
Hallo iedereen,
Enkele dagen geleden liet ik een programma draaien dat m'n harde schijf zou verlossen van 'ongewenste' dll.files,en dit in het kader van een opschoning van m'n pc.(ik weet niet meer welk programma :wall:)
Aanvankelijk verliep alles goed,tot ik vandaag voor het eerst weer eens gebruik wilde maken van bearshare ,versie 5.2.5,die er voorheen ook op stond,zeg maar uit nostalgische redenen (ik werk het liefst met die versie)
Anyway : nu verschijnt er een kader waarin staat 'cannot find import dll may be missing,corrupt or wrong version file "BSidle.dll" error 126'.<O:p></O:p>
Mijn pc is dus blijkbaar 'te goed' opgeschoond :lol:
Ik ben dus die bewuste dll.file beginnen zoeken op het net,heb deze gedownload en opgeslagen.
Het probleem zit erin dat ik niet weet met welk programma ik deze file moet openen (heb enkele keuzemogelijkheden tenzij ik het laat opsporen door het net).
Ik denk en hoop dat ik door die dll.file te openen de rest van het probleem ook kan verhelpen m.b.t bearshare.
Beetje naief misschien maar had voordien ook al bearshare verwijdert en opnieuw geinstalleerd bij wijze van test maar het probleem blijft bestaan.
Hopelijk weet er hier iemand een oplossing.
Dank bij voorbaat !

Kevin
20 September 2008, 23:31
Hier kan je de dll file downloaden:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?bsidle

De dll file moet je gewoon in je windows\system directory zetten :)

dannyma
21 September 2008, 14:06
in 1 van de 2 mappen waar bearshare over beschikt sleep je het er heen en uitproberen zou ik zeggen tot het lukt gelukkig voor u is bearshare niet zo groot bestand dus zou normaal snel moeten lukken .

dannyma
21 September 2008, 14:07
Hallo iedereen,
Enkele dagen geleden liet ik een programma draaien dat m'n harde schijf zou verlossen van 'ongewenste' dll.files,en dit in het kader van een opschoning van m'n pc.(ik weet niet meer welk programma :wall:)
Aanvankelijk verliep alles goed,tot ik vandaag voor het eerst weer eens gebruik wilde maken van bearshare ,versie 5.2.5,die er voorheen ook op stond,zeg maar uit nostalgische redenen (ik werk het liefst met die versie)
Anyway : nu verschijnt er een kader waarin staat 'cannot find import dll may be missing,corrupt or wrong version file "BSidle.dll" error 126'.<O:p></O:p>
Mijn pc is dus blijkbaar 'te goed' opgeschoond :lol:
Ik ben dus die bewuste dll.file beginnen zoeken op het net,heb deze gedownload en opgeslagen.
Het probleem zit erin dat ik niet weet met welk programma ik deze file moet openen (heb enkele keuzemogelijkheden tenzij ik het laat opsporen door het net).
Ik denk en hoop dat ik door die dll.file te openen de rest van het probleem ook kan verhelpen m.b.t bearshare.
Beetje naief misschien maar had voordien ook al bearshare verwijdert en opnieuw geinstalleerd bij wijze van test maar het probleem blijft bestaan.
Hopelijk weet er hier iemand een oplossing.
Dank bij voorbaat !opschonen nu je het weet oppassen er mee want mischien volgende keer meer problemen ;).

woepi
23 September 2008, 11:40
Zit er je antivirussoftware niet voor niets tussen ???

g_man
23 September 2008, 12:55
Gewoon opnieuw installeren is toch veel gemakkelijker. :)