Volledige versie bekijken : outlook express 6--probleem



bieke
23 September 2008, 14:24
heb problemen met outlook expres .krijg hem niet meer opgestart.kan ook geen emails verzenden via internet explorer .heb reeds systeemherstelgedaan maar probleem is hiermee niet opgelost.bij aanklikken van de snelkoppeling komt het rechthoekje met outlook express op het scherm staan maar verder gaat het niet.computer maakt lawaai om dat hij oulook niet kan opstarten.bij taakbeheer komt outlook niet in te staan zodus via deze weg kan je niet stoppen.moet steeds pc afsluiten en krijg dan foutmelding dat het program beeindigd o word niet outlook .voor de pc afsluit krijg ik nog een foutmelding over outlook .probleem is gisteren begonnen weet me echt geen raad .stonden zoveel emails en wachtwoorden in die ik nu niet meet kan zien wat kan ik doen voor het probleem op te lossen..iemand heel goede raad voor mij
alvast bedankt voor de hulp

dannyma
23 September 2008, 15:46
met cd of dvd van windows repareren ;) .

dannyma
23 September 2008, 15:47
heb problemen met outlook expres .krijg hem niet meer opgestart.kan ook geen emails verzenden via internet explorer .heb reeds systeemherstelgedaan maar probleem is hiermee niet opgelost.bij aanklikken van de snelkoppeling komt het rechthoekje met outlook express op het scherm staan maar verder gaat het niet.computer maakt lawaai om dat hij oulook niet kan opstarten.bij taakbeheer komt outlook niet in te staan zodus via deze weg kan je niet stoppen.moet steeds pc afsluiten en krijg dan foutmelding dat het program beeindigd o word niet outlook .voor de pc afsluit krijg ik nog een foutmelding over outlook .probleem is gisteren begonnen weet me echt geen raad .stonden zoveel emails en wachtwoorden in die ik nu niet meet kan zien wat kan ik doen voor het probleem op te lossen..iemand heel goede raad voor mij
alvast bedankt voor de hulpmischien als dit geen oplossing geeft via cd of dvd gelieve in juiste forum logje plaatsen want dan heb je last van een bug :angry:.

bieke
23 September 2008, 21:34
met cd of dvd van windows repareren ;) .

ben ik dan alles kwijt van mijn harde schijf.bezit alleen maar een recovery dvd die er bij geleverd is(medion pc)

zal proberen van een logje te plaatsen van hiijack

dannyma
23 September 2008, 22:02
je moet je pc daar niet voor afzetten maar windows mag gewoon werken en steek je dan de cd-dvd-rom en steek windows cd-dvd er in en krijg je opties om te repareren dacht ik .

Dopey
25 September 2008, 21:44
ben ik dan alles kwijt van mijn harde schijf.bezit alleen maar een recovery dvd die er bij geleverd is(medion pc)

Hier vind je alvast een tooltje om alles terug te halen van je schijf wat je gewist hebt
http://www.bestvistadownloads.com/software/t-free-recover-files-download-vlgnghld.html

bieke
25 September 2008, 22:39
ga van het weekend even de raad van dannyma laten uitvoeren door een vriend die is beter bekend met de pc dan ik..ik laat dan nog een berichtje

Perigo17
26 September 2008, 11:17
Je kan misschien ook eens proberen om outlook express te herregistreren in Windows. Ga via START naar 'Uitvoeren' en geef daar regsvr32 urlmon.dll in. Als je het allemaal niet goed vertrouwt, kan je inderdaad beter wachten tot het weekend.......

dannyma
26 September 2008, 17:42
bieke welke provider heb je want als je telenet hebt kreeg je ( ik toch vroeger ) en cd bij met mogelijkheden om outlook te reparenen .
als je deze niet hebt wil ik het altijd op swoopshare zetten en kan je het daar van downloaden en zo outlook repareren met dat virus heeft waarschijnlijk je deze schade gegeven .

bieke
27 September 2008, 14:25
dannyma ja ik heb ook telenet en heb ook een cd gekregen vroeger (1999-2000)ik ga er meteen naar op zoek.
sorry voor late reactie gisteren gaan feesten zodus..

dannyma
27 September 2008, 18:43
geen probleem met deze cd kan je dit probleem hopelijke nu van de baan doen .