Volledige versie bekijken : g15 toetsenbord probleem



jellabi
25 September 2008, 12:10
Ey,

ik heb nu sinds 3 dagen mijn nieuwe pc met een logitech g15 toetsenbord. Vandaag toen ik de pc opstartte kreeg ik een melding dat hij het logitech lcd screen niet kon openen, en de microsoft visual c++ library ook niet, dat daar ook een probleem mee was. Hoe kan ik dit lcd screen van mijn g15 weer goed krijgen?

gr, jellabi

jellabi
25 September 2008, 12:14
woops hij doet het alweer na 3x opnieuw opstarten xd

Sorry XD

gr, jellabi

Baloeke
25 September 2008, 16:36
Als het een nieuw aangekocht toetsenbord is, zou je toch eens terug moeten gaan naar het verkooppunt. Misschien is er ergens een foutje gemaakt bij het samenstellen van dit toetsenbord. Er is altijd een vorm van garantie

jellabi
25 September 2008, 22:12
ja hij is net nieuw maar toen ik hem daarna opnieuw opstartte paar keer deed hij het weer wel he ;) en ik heb er 2 jaar garantie op dusja als het vaker voor gaat komen ga ik dat wel doen maar daar is nu nog geen noodzaak bij denk ik zelf ;)

Baloeke
26 September 2008, 21:34
Hoe sneller je kan omruilen hoe beter, als je bv 3 maanden gaat wachten, gaan ze het misschien in herstelling geven. Je kan dan langer gaan wachten, eer je het toetsenbord gaat terug hebben.

jellabi
6 October 2008, 10:56
ja ok daar zit ik zelf niet zo mee, ikd enk dat het eerder een fout is van de c++ library van windows, is er een manier hoe ik deze kan updaten of zo? want volgens mij deed mijn lcd van me g15 het niet doordat deze c++ library niet goed werkte ;)