Volledige versie bekijken : movie maker



dannyma
25 September 2008, 18:16
hallo allemaal ,
en vriend van het forum had een vraagje over hoe en waar je iets plaats in een forum daarom dat ik hem even help en hier is zijn vraag ;).

Mijn windows movie maker doet het niet meer.
Ik kan enkel nog titels zetten, fotos en filmpjes en muziek wil ik browsen, maar dan zegt hij: error, een niet nader omschreven fout. Sluit ik daarna movie maker af en weer aan heeft hij ze er wel ingezet, maar wil ik ze dan slepen naar mijn tijdlijn doet hij het niet. Ik heb windows met SP3. Zou het helpen als ik SP3 opnieuw installeer? Maar raak ik dan al mijn bestanden niet kwijt? Hopelijk kunt u mij helpen, want ik weet niet hoe ik een topic op de site kan zetten.
Thank,
Nancken

compuchrisje
25 September 2008, 19:50
Eerlijk gezegd, ik ben al tientallen keren met goede moed begonnen aan iets in Moviemaker en elke keer werd het programma afgesloten, mét foutmelding. Oorzaak totnogtoe niet gevonden, maar dat het geheugen vreet, weet ik heel zeker!

Nancken
25 September 2008, 19:54
Hoi Danny,
thanks dat je mijn bericht hebt geplaatst, ik hoop dat iemand me helpen kan.
En Chrisje, het programma werkt wel super, tenminste dat deed hij eerst toch.
Ik heb er mooie presentaties mee gemaakt, Het moet dus toch een fout zijn, maar waar die zit geen idee? Dus weet iemand raad, laat het ons dan effe weten.

Groetjes,
Nancken

Baloeke
27 September 2008, 00:01
Als alternatief kan je ook Videospin (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=626) gebruiken.

compuchrisje
27 September 2008, 00:16
Wat het met moviemaker fout doet lopen komt meestal door codecs. Ik ben er zelf nog niet uit welke juist, want als je de éne binnen haalt, werk weer een ander programma niet en vice versa. Vandaar dat ik het hier heb opgegeven, ook omdat ik dergelijke software niet meteen dagelijks gebruik.

dannyma
27 September 2008, 12:44
Hoi Danny,
thanks dat je mijn bericht hebt geplaatst, ik hoop dat iemand me helpen kan.
En Chrisje, het programma werkt wel super, tenminste dat deed hij eerst toch.
Ik heb er mooie presentaties mee gemaakt, Het moet dus toch een fout zijn, maar waar die zit geen idee? Dus weet iemand raad, laat het ons dan effe weten.

Groetjes,
Nancken graag gedaan ;).