Volledige versie bekijken : Internet gaat extreem traag!



4stroker
25 September 2008, 18:50
Hallo Hallo,

Ik heb het probleem dat m'n internet (telenet express) erg traag gaat de laatste tijd.
Met m'n rapidshare account raak ik soms maar aan 300kb/s
En youtube filmpjes laden is al helemaal nx meer, dat duurt echt overdreven lang!
Ik weet niet of dit er ook kan door zijn maar nu en dan als ik bv iets typ in msn of ik zit in mediaplayer hangt m'n pc zo 10seconden vast. In mediaplayer zie ik dit doordat m'n visualisatie niet meer beweegt en op msn gewoon omdat alles "hangt"

Graag een helpende hand! :D

Groetjes Kevin

Pilote
25 September 2008, 18:55
Kan je wat meer info geven.
Zoals draadloze verbinding of via een router enz...

Dopey
25 September 2008, 21:36
Ben je mss over je download limiet heen?

4stroker
25 September 2008, 22:07
Niet over download limiet heen. Telenet gewoon via de kabel naar de modem. Niets tussen, niets draadloos

dannyma
26 September 2008, 13:28
logje ?

4stroker
26 September 2008, 13:33
logje ?

Logje staat in het Hijack forum

dannyma
26 September 2008, 13:36
ok good luck ;).

ascari
26 September 2008, 13:43
Ik had een paar dagen geleden dat ook met youtube.

MSN was een paar keer onmogeljk om mij aan te melden (meer mensen die ik ken hadden dit).

dannyma
26 September 2008, 13:51
alleen ter info er zit veel troep op het net die netwerken constant aanvallen o.a omdat msn populair is worden ze ook te samen met ms het meest aangevallen ;). en met als je av het niet heeft opgemerkt kan je wel is deze symtonen krijgen ;).
dus ter info op regelmatige basis je pc is goed en helemaal is laten scannen op bugs .
ik weet het neemt veel tijd van je weg maar ik los het op met een leuk dvd'tje op te zetten ;).