Volledige versie bekijken : Muziek



Kwebbel
28 September 2008, 15:17
Ik heb met mijn vorige converter nooit geen problemen gehad, doch die was niet meer gratis nu heb ik een andere maar als ik de mp3 omgezet heb in een wav bestand hoor ik de muziek wel in mijn powerpoints maar andere niet. Sluit ik muziek in die ik met mijn vorige converter heb omgezet in wav die op mijn externe schijf staan heb ik geen probleem.Ik gebruik nu:Switch Sound File Converter
Doe ik iets fout? Enne... o ja mijn engels is slecht dus als er iemand een tip heeft dan graag een verwijzing naar/in het Nederlands s.v.p.
Ik hoop dat er iemand is die mij wilt helpen, bijvoorbaat mijn dank!

compuchrisje
28 September 2008, 20:11
Ik dacht dat ik Switch ook een tijdje heb geprobeerd, staat trouwens tussen de downloads hier, maar blijkbaar had ik er ook problemen mee. Dat ligt meestal aan de codecs. Ik gebruik nogal makkelijk Audacity (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=134), dat geen problemen heeft met diverse formaten. Je kan daar ook aanpassingen doen aan je muziek, op een deeltje ervan, of het hele stuk, stiltes verwijderen etc. Na bewerken moet je het dan converteren naar .wav, dus wel zorgen dat je instellingen daarvoor juist staan voor je het opslaat.