Volledige versie bekijken : ringtones



jigs
17 June 2005, 12:09
gratis ringtones webiste? bestaat dit ?
of is dit illegaal?

GuntherS
17 June 2005, 23:14
Volgens mij bestaat dit niet (heb ik in ieder geval nog nooit gezien..)
Maar ik bestel mijn ringtones altijd via sms bij http://www.jippii.be
Hier hebben ze redelijk veel van ringtones tot schermafbeeldingen en logo's.
Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes,
Gunther.

AMD
17 June 2005, 23:35
Ik weet wel een andere manier. ringtones zijn niet meer dan gewoon midi files.
Zoek met google naar midi files. SLa ze op in uw pc.
Nu kun je op 2 manieren ze op uw gsm krijgen. Ofwel via een MMS ofwel via een datakabel (eventueel bluetooth).

AMD

Mattehh
18 June 2005, 10:22
Via een mms? gaat dat?
Ik weet hiervoor wel nog iets anders. Doe zoals amd zegt en zoek op google naar midi files. En ga dan op zedge.no en maak daar een account aan. Nu heb je een eigen wap adres waarnaar je ringtons, foto's enz kan uploaden. Op de site zelf zijn ook nog een heleboel zaken te vinden, maar deze zijn van slechte kwaliteit. (de meeste toch).

jigs
18 June 2005, 12:21
Ik weet wel een andere manier. ringtones zijn niet meer dan gewoon midi files.
Zoek met google naar midi files. SLa ze op in uw pc.
Nu kun je op 2 manieren ze op uw gsm krijgen. Ofwel via een MMS ofwel via een datakabel (eventueel bluetooth).

AMD
dit werkt perfect AMD kan er zelfs mp3 op zette :D thx!

g_man
18 June 2005, 13:14
En die van Mat werkt ook perfect ! Thx... ;)

jigs
20 June 2005, 12:46
Via een mms? gaat dat?
Ik weet hiervoor wel nog iets anders. Doe zoals amd zegt en zoek op google naar midi files. En ga dan op zedge.no en maak daar een account aan. Nu heb je een eigen wap adres waarnaar je ringtons, foto's enz kan uploaden. Op de site zelf zijn ook nog een heleboel zaken te vinden, maar deze zijn van slechte kwaliteit. (de meeste toch).
het probleem is dat ik men mms niet inorde krijg of men wap
heb de instellingen van proximus gekregen in berichtje en ge instaleerd op gsm maar nu zou men telefoon ook nog moeten worden ingesteld en ik weet niet hoe dit moet staat ook nix van in handleiding :crazy:

g_man
20 June 2005, 22:39
het probleem is dat ik men mms niet inorde krijg of men wap
heb de instellingen van proximus gekregen in berichtje en ge instaleerd op gsm maar nu zou men telefoon ook nog moeten worden ingesteld en ik weet niet hoe dit moet staat ook nix van in handleiding :crazy:

Als je dat berichtje van proximus gekregen hebt, en juist laten installeren,zouden je instellingen juist moeten staan ! Heb je de juiste telefoon gekozen bij het berichtje? En heb je het berichtje juist ogeslaan?;)

jigs
21 June 2005, 00:25
bij mijn weten wel ja
en de op geslagen instellingen kan ik niet meer verwijderen!

omze nadien terugte kunne instaleren

Mattehh
21 June 2005, 16:23
En die van Mat werkt ook perfect ! Thx... ;)
Graag gedaan...:p

g_man
21 June 2005, 16:26
bij mijn weten wel ja
en de op geslagen instellingen kan ik niet meer verwijderen!

omze nadien terugte kunne instaleren

Duw uw toestel eens terug naar de fabrieksinstellingen en probeer eens opnieuw.
Of ga eens naar "My Proximus" ( https://secure.proximus.be/LOG/login?laf=customer&lan=nl&fromurl=hub ) vandaar kan je ook aan je abonnement en aan de instellingen.

;)

Jap
9 July 2005, 11:03
Weet er iemand hoe je een "hello"-tone kunt verwijderen?


Dank u.

Mattehh
9 July 2005, 22:06
Bedoel je die je hoort als voicemail? dan moet je gewoon naar uwe voice mail dienst bellen, bij Mobistar 5555 ;)