Volledige versie bekijken : Local settings map vista?



NickB
1 October 2008, 12:55
Bij wi xp had je een verborgen map local settings, in die map had je dan ergens een map met temporary internet files en heel die hoop.

Waar is in vista die map? Ik heb een map local gevonden maar vind nergens zon temp internet map? Of wordt dat bij vista allemaal meteen gewist ofzo?

slicky
1 October 2008, 13:06
To view temporary Internet files


Open Internet Explorer by clicking the Start button http://windowshelp.microsoft.com/QueryWS/GetOpenContent.aspx?assetID=4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33&DocumentSet=en-US&RenderKey=XML, and then clicking Internet Explorer.
Click the Tools button, and then click Internet Options.
Click the General tab, and then, under Browsing history, click Settings.
In the Settings dialog box, click View files


bron: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/help/6b17376d-8b06-4602-93a1-5688c364f23e1033.mspx

C:\User\Gebruiker\Appdata\Local\Microsoft\Windows\ Temporary Internet Files\
daar staan ze in

NickB
1 October 2008, 13:42
Al bedankt, maar zit met firefox, had ik mss erbij moeten vertellen.
Zal nu eerst al eens kijken of het bij firefox zo ook niet gaat

sykke
1 October 2008, 13:51
voor firefox:extra>opties>privacy>prive gegevens

Dopey
1 October 2008, 16:15
Zorg in de Mapopties dat de volgende dingen ingesteld zijn: "verborgen bestanden en mappen weergeven" aanvinken en "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen(aanbevolen)" uitvinken.
Ga naar je C schijf, klik op "Gebruikers" of "Users" daarna op "default". Je ziet nu normaal de mappen die je zoekt.:good:

NickB
2 October 2008, 19:18
Het laatste geeft me inderdaad mijn mappen die ik zoek, alleen zijn deze niet toegankelijk blijkbaar :S. Die mappen die ik dus wil openen hebben zo'n verborgen icoon en een snelkoppeling pijl erin. Ik ben nochtans administrator.

ghost
2 October 2008, 21:06
Ook niet als je met de rechtermuisknop op klik en dan als administrator?

NickB
3 October 2008, 19:33
nee die optie staat er bij deze map niet bij

Dopey
4 October 2008, 23:45
Je kan mss eens proberen door via de eigenschappen van die map die je in wil (rechts op klikken, "eigenschappen " kiezen), de machtigingen voor die map te wijzigen).

NickB
6 October 2008, 20:22
Voor zover ik er iets van snap wat ik juist moet doen daar, wil hij men wijzigingen niet opslaan omdat men de toegang niet kan geven aan mij.

Dopey
8 October 2008, 10:50
En kan je via het dos venster de attributen niet wijzigen? Open je prompt en type "attrib /?" voor de juiste parameters te kennen (weet ze ni echt meer vanbuiten)