Volledige versie bekijken : [joomla]Meer gegevens voor leden



simpele
5 October 2008, 19:40
Ik ben sinds vandaag een joomla site aan het opbouwen en ik wil er zeg maar een community van maken voor mijn vriendengroep, nu wil ik ieder lid een eigen profiel pagina geven(met daarop bijvoorbeeld een pasfoto en gegevens van leeftijd woonplaats msn enz enz) maar ik kan geen geschikte extensie vinden.
Weten jullie er toevallig een.

Gr Simpele

ajaxloverr
5 October 2008, 19:59
Nee, sorry ben aan het zoeken geweest maar kan zo snel niks vinden ...

Snakey
6 October 2008, 10:29
Community Builder (http://www.joomlapolis.com) kan dit. De versie voor 1.5 is enkel beschikbaar voor subscribers. Ik weet niet of de versie voor 1.0 goed in legacy mode werkt.

simpele
6 October 2008, 15:28
sorry was ik vergeten te vermelden community builder heb ik geprobeerd maar ik kon alleen versie 1.0 gratis downloaden inderdaad en die werkt niet met joomla 1.5.x

Snakey
6 October 2008, 16:17
Probeer joomla eerst eens in legacy mode te zetten, normaalgezien kan je dan Joomla 1.0 extensies erop zetten.

Dexter
6 October 2008, 16:52
Ja inderdaad Legacy mode aanzetten dit doe je door in je back-end naar Extentions -> Plugin Manager -> Pagina 2 -> En op het kruisje bij System - Legacy te klikken (word dan een "vinkje").


Adri

simpele
7 October 2008, 16:18
Bedankt !


Het werkt heb alleen bij edit your details daarboven een regel staan en die luid : "Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/jvdw/public_html/jvdw/components/com_comprofiler/plugin/user/plug_cbcore/cb.core.php on line 240"

Iemand enig idee hoe ik dit oplos ?