Volledige versie bekijken : Free record shop online



carl
8 October 2008, 09:03
Hey,
Wat zijn jullie ervaringen met de online shop van FRS ? Ik heb zaterdag de game gears of war besteld en onmiddelijk via overschrijving betaald (dom van me) maar ik kan nu (3dagen later) mijn bestelling nog steeds niet zien in de lijst. Ik heb al een mail gestuurd en ik krijg gewoon een standaard mail terug dat ik gewoon moet wachten. Ik ben er toch niet echt gerust op, of is dit normale procedure bij FRS ?

berger
8 October 2008, 11:33
Lees eens de algemene voorwaarden (http://www.freerecordshop.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_BE-Site/nl_BE/-/EUR/ViewContent-Display;pgid=SZ2YFoA9phtSR0wxd1iT_POR0000K_cfYle1? Folder=companyinfo&SelectTemplate=algemenevoorwaarden) toch zeker het gedeelte over leveringstijd.

Je kunt ook een bestelling annuleren via de site.

carl
8 October 2008, 17:33
Ik was dus weeral te vroeg aan het panikeren. Mijn order is erj uist bijgekomen. Reden: je kan hem pas zien als de betaling gebeurd is ....
Sorry voor het innemen van extra bytes op de server :). Hier mag een slotje op

Baloeke
8 October 2008, 21:56
Even een kleine opmerking hierover. Als men een online betaling uitvoert, kan het een paar dagen duren eer het geld op de rekening van de ontvangen persoon/firma komt.
Het is niet omdat het geld, van jouw rekening afgaat dat het direct op de rekening van de ontvanger komt.

WaarBenIk?
8 October 2008, 22:35
Het is niet omdat het geld, van jouw rekening afgaat dat het direct op de rekening van de ontvanger komt.

Waar zit het geld dan in de tussentijd?

carl
8 October 2008, 22:49
'In transfer'. Volgens mij betekent dit concreet dat de bank(en) hier geen kosten aan hebben, en dat ze hier dus pure winst mee maken.

Baloeke
9 October 2008, 23:36
Waar zit het geld dan in de tussentijd?
Goede vraag, geen enkel idee daarover.

mikasjors
9 October 2008, 23:46
De transfertijd mag tegenwoordig toch niet meer als tot de volgende werkdag duren? Dit om banken niet (meer) de kans te geven om belachelijk lang het geld te laten zweven. Misschien volgende keer met ideal betalen, dan heb je ongeveer de andere dag je bestelling in huis.