Volledige versie bekijken : Sterretje op mijn mercedes benz



misterbenz
8 October 2008, 12:37
voor jaren terug ben ik bezig geweest met een foto te bewerken met een bewegende ster.
Zou daar graag verder mee willen gaan maar weet niet meer hoe ik het destijds gemaakt heb.
Al aan een foto clubje gevraagt maar niemand weet antwoord.
Wie weet is er hier iemad die mij kan helpen.
Als het goed is heb ik de foto bij dit bericht staan,en anders kun je hem vinden op www.fvdberg.nl (http://www.fvdberg.nl) onder mercedes 230ce en dan op de ster klikken.Het gaat om de bovenste foto met de bewegende ster,destijd kon ik hem ook over de auto laten gaan van voren naar achter.

Ik hoop op reacties bedankt alvast Frans ps dit is een gif foto ook al geeft het jpg aan ????

woepi
8 October 2008, 14:28
Welk programma wil je daar voor gebruiken ???

simpele
8 October 2008, 16:21
Met dit document zal het niet meer lukken maar je zou met photoshop de mercedes in een laag kunnen zetten en dan de ster opnieuw maken met lensflare ofzo in een nieuwe laag, en dan met imageready kun je die laag over de auto laten bewegen.(denk ik met imageready ben ik niet zo goed en ik kan het hier ook niet bekijken computer met ps is bij de reparateur)

(.jpg zit denk ik nog in de bestandsnaam het bestand is dus eigenlijk bensje.jpg.gif)

Acid
26 October 2008, 21:39
Als je geen 3d gebruikt en je wil het simpel houden dan kan dat perfect met Imageready (Samen in het pakket van Photoshop).

Je moet de ster eraf halen in PS en dan animatieframes maken in Imageready.

De ster kan je laten draaien met het objet de skewen.

Nostradamus
16 December 2008, 22:14
Wegens geen reactie meer, gaat hier nu een slotje op ;)