Volledige versie bekijken : Heel korte animatie .



Fck_
8 October 2008, 21:20
HoiHoi !!

Een goede vriendin van mij moet voor op school een powerpoint maken over een bepaald onderwerp. En om deze powerpoint origineel te laten starten, wil ze in het begin een kleine animatie invoegen. Bijvoorbeeld iets gemaakt in Flash.. Nu ik kan dat niet echt goed, en zij ook niet, dus ik wou eens vragen als iemand hier dat mss heel snel kon doen :P?
Het zou haar echt verder helpen!

(Ook een probleem mss is dat het al tegen vrijdag ofzo moet klaar zijn :O).
Het moet wel maar een 15 seconden duren, en het mag simpel gemaakt zijn. Als iemand het even wil doen ofzo (Moet niet met flash!! Wat jij kan ^^), dan moet je het hier maar zeggen, en dan leg ik het even verder uit (h) .

Hopelijk wil iemand (h), Je bent dan alvast erg bedankt !!!!

compuchrisje
8 October 2008, 23:22
Hallo terug Woya, blij je nog es te zien. Met ietsje meer uitleg weten de anderen in welke richting ze kunnen creatief zijn. Bv wat is het onderwerp van haar presentatie, zijn er figuren die er een 'hoofdrol' spelen, ...

Fck_
9 October 2008, 18:55
Owké ^^ ,

Het is zoiets :

Aan het begin van de animatie zijn twee mannetjes met elkaar aan het spreken. 'Ze werken een idee uit'. Dan gaan ze naar een computer, waar ze dan op computer dat idee uitwerken. Je ziet ze wat doen, en op het scherm zie je een afbeelding van iets. Dan drukken ze op print, en zie je die afbeelding die eerst op het scherm stond, uit de printer komen ^^. Heel kort, en mag heel simpel zijn ^^ .

Nostradamus
16 December 2008, 22:10
Wegens geen reactie meer, gaat hier een slotje op ;)