Volledige versie bekijken : Adresbalk (?)



theo2602
9 October 2008, 17:41
In Internet Explorer worden in de 'adresbalk (?)' vorige bezochte adressen behouden. Tenminste dat is normaal zo. Nu blijkt dat mijn Internet Explorer dat niet meer doet! Hij onthoudt nog één adres de rest niet. Raar genoeg bewaart hij wel de adressen die ik met 'Windows Explorer' bezoek: u weet wel C:\ D:\ enz. Ik zoek in Internet Opties en vind daar niets. OPGELET dus niet echt geschiedenis, maar werkelijk de bezochte adressen in de adresbalk!! Met dank, Theo

berger
9 October 2008, 20:40
Als ik met een bepaalde letter begin te typen in die balk, bvb "w" , dan zie ik ook maar één adres (in mijn geval webmail.skynet.be) , alhoewel er vele andere bezochte adressen met w beginnen (alle www's bvb). Maar als ik dan op dat driehoekje rechts in die balk klik dan verschijnen ze wel. Het is misschien een rare logika, maar ..... In Firefox worden alle bezochte adressen gerangschikt in functie van het aantal keren dat je een site bezoekt, en dat vind ik wel handiger.

theo2602
12 October 2008, 11:50
"Maar als ik dan op dat driehoekje rechts in die balk klik dan verschijnen ze wel." Het is dat wat niet meer gebeurd(e) want nu werkt het terug. Door te zoeken in Internetopties en Help, het juiste gevonden, maar wat????