Volledige versie bekijken : DVD-speler is gaan lopen!!!!



Dopey
10 October 2008, 10:14
Na de dé-installatie van Nero zijn er blijkbaar een aantal registersleutels verloren gegaan, en kan ik mijn DVD speler niet langer gebruiken. Ik krijg foutcode 19. Ben al op de site van MS gaan kijken, daar staat alleen uitleg bij die code voor de oplossing in XP, over Vista geen woord. Heb het volgende al gedaan: systeemherstel tot het verste punt, regclean en refix, register back up terug zetten, drivers proberen te updaten, DVD al uitgeschakeld en terug ingeschakeld, gedeinstalleerd en pc terug laten opstarten....blijf met het uitroepteken zitten in apparaatbeheer. Nog iemand suggesties? De Nero versie was een trial, maar was er ni echt content van, omdat blijkbaar alles wat met media enz te maken had, Nero naar zich toe trok (zelfs het backup proces), en ik hou ni zo van dominante software ;) Zie zelf nog maar drie opties....trial terug downloaden en installeren,herstellen vanuit de recovery partitie tijdens opstart, of terug mijne vista helemaal installeren....

Dopey
10 October 2008, 10:40
Heb hier net iets gevonden....

Now browse to
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l
\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}


Hier word je veronderstelt de Upper- en Lowerfilters te deleten. Ben net gaan kijken....er staan er zo 50 en allemaal met # settings, geen filtertoestanden:wtf::wall::wall:

Dopey
10 October 2008, 10:59
Ok, is opgelost....zal effe ervaring delen :lol:

Er stonden dus een heel aantal van die sleutels met die waarde. Ben ze dan één voor één afgegaan, enkel de hoofdsleutels, niet de subs. Er staat er maar één voor de dvd speler, kon dus ni missen. Hier stond geen Upperfillter, wél een Lowerfilter met als waarde Nero InCD. Deze even vervloekt, en verwijderd. Rededit sluiten, terug naar apparaatbeheer, Dvd installatie ongedaan maken (dus verwijderd), terug opstarten, en jawel.....dvd werd gevonden, stuurprogramma werd geinstalleerd en volgens vista is nu alles in orde. :good:

g_man
10 October 2008, 11:02
Bedankt voor de oplossing mee te geven. :)