Volledige versie bekijken : DVD to AVI



Mosquitos
11 October 2008, 10:09
Hallo,

Heb hier een dvdbox liggen van de kleine van pippi langkous.
Die is nu al zo beschadigt dat ik ze op de pc wil zetten en te redden wil wat er te redden valt :)
Nu wil ik deze nadien naar Xvid omzetten zodat ik alle afleveringen misschien op 1 dvd krijg.
Als ik dit met nero doe dan heb ik nooit geluid.
Hij vraagt wel atlijd achter een plugin.
Is dit mogelijk zonder dat hij achter die plugin vraagt die je moet kopen aub?

Met dvd die met een camcorder zijn opgenomen ging dit wel met geluid.

Ben nu auto gordion knot aan het proberen maar dat duurt precies heel lang

ghost
11 October 2008, 16:49
Met audio gordian knot is heel goed zo doe ik dat ook , en indd kan een tijdje duren. Ik doe dit meestal als ik iets anders ga doen , winkelen of buiten werken ,.....

dannyma
11 October 2008, 20:17
waarom dvd naar avi brengen als je ze gewoon als dvd op je pc kan schrijven ?
download dvd decrypter en dvd shrink en je kan je dvd's zoveel wegschrijven op niet beschadigde dvd's .

powerbooster
11 October 2008, 23:06
Om uw beschadigde dvds te kopieren is Isobuster het beste. Als dat prog de dvd niet meer kan lezen, geef het dan maar op.

Mosquitos
12 October 2008, 10:39
Met audio gordian knot is heel goed zo doe ik dat ook , en indd kan een tijdje duren. Ik doe dit meestal als ik iets anders ga doen , winkelen of buiten werken ,.....
Welke instellingen gebruik jij?

waarom dvd naar avi brengen als je ze gewoon als dvd op je pc kan schrijven ?
download dvd decrypter en dvd shrink en je kan je dvd's zoveel wegschrijven op niet beschadigde dvd's .
Ik wil de afleveringen op 1 dvd zetten.
Als de kwaliteit niet goed is kan ik ze nog altijd op 6 dvd's zetten zoals de originele.

Om uw beschadigde dvds te kopieren is Isobuster het beste. Als dat prog de dvd niet meer kan lezen, geef het dan maar op.
Heb deze gebruikt om ze op de pc te zetten.

ghost
12 October 2008, 11:14
De instellingen , dat hangt er van af, pak nu bij stap 3 (select output size)
Als er korte filmpjes zijn (niet langer dan 60min) zet ik hem meestal op 350Mb ,is dat langer dan 1uur 30 min pak ik 700Mb , is dat langer dan 2uren per film pak ik 1400Mb 2 cd's dus.
Bij advanced settings klik meestal xvid aan , output resolutions gewoon de bovenste (auto width) , bij output audio ,original (ac3 enz....)