Volledige versie bekijken : Vergelijking van providers



berger
17 October 2008, 20:06
Voor wie de meeste providers in België eens met elkaar wil vergelijken kan hier een studie (http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=U721BCCC) vinden over dat onderwerp. Zoals het artikel ook aanhaalt kunnen de geciteerde cijfers morgen al veranderen, loop dus deze nacht nog niet naar een providerboetiek.

J.W.
17 October 2008, 23:39
Ik heb dat artikel een tijdje geleden in de krant (Het Nieuwsblad) gelezen. Als men op dergelijke manier een studie over providers wil maken kan men er beter niet aan beginnen.
Het is gewoon "van horen zeggen", maar nergens werden er testen gedaan om na te gaan of het werkelijk ook zo is.
Hoeveel van de zogenaamde kleine providers bieden werkelijk 12 Mbits aan? Niet alleen in een bepaalde streek(je) maar in gans Vlaanderen?

Het is gewoon een artikel om "rap rap" de krant "vol te krijgen".
De waarde ervan is gewoon "zero".

berger
18 October 2008, 09:46
Ik vrees dat je het artikel toch niet tot het einde hebt gelezen, daar stonden twee links met allerlei cijfers, waaruit blijkt dat het geen "raap rap" artikel is, maar wel is gebaseerd op iets. Dus te rap rap gelezen.

J.W.
18 October 2008, 14:26
In de krant stonden er geen linken en daar heb ik het artikel wel volledig gelezen.